Minigolf!

Ik kan kei goed minigolven. Al zullen sommigen zeggen van niet omdat zij mij toevallig eens getroffen hebben op een mindere dag 😉 Maar normaal ben ik daar echt een krak in. Mijn hoofd-handcoördinatie en nauwkeurigheid zijn gewoon fenomenaal 😀

Hehe, niet dat ik wil stoefen.

Morgen zal de aftrap gegeven worden van mijn nieuwe minigolfseizoen, want jawel: het wordt super goed weer! Niet dat ik andere zomers echt veel minigolf, en niet dat ik van plan ben om dat deze zomer veel te doen. Maar, you know, als de gelegenheid zich voordoet…

En nu ik toch helemaal in de ban ben van die poll… wie denken jullie dat er zou winnen?
ps: slijmen mag 😉

5 Responses to “Minigolf!”


  1. 1 Coen mei 21, 2010 om 11:46 am

    zowieso wouter. gewoon omdat die desnoods valsspeelt om ni te verliezen 🙂

  2. 2 Evita mei 21, 2010 om 11:51 am

    Coen! ik zei: slijmen mag :p

  3. 3 Marianne mei 21, 2010 om 5:21 pm

    Ahem. Ik durf amper gokken :p


  1. 1 … « Evita blogt… Trackback op mei 22, 2010 om 7:32 pm
  2. 2 Minigolf – part III « Evita blogt… Trackback op juli 25, 2010 om 8:18 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


