*** here we come!

*** zijnde verscheidene plaatsen want ik heb niet één, geen twee, zelfs geen drie reisplannen… Ik heb er maar liefst vier!

De zomerreis met de vriendinnekes gaat naar Portugal. Maar dat wisten jullie al. Portugal zal ‘moi’ over de vloer krijgen in september, nog ietsje daarvoor is het aan… tumtidumtidum… Venetië!

Uhu, ik heb weer een portie Italië nodig (het is echt sterker dan mezelf) en aangezien ik in augustus een week vakantie heb, is het praktisch niet te bedenken dat ik niet naar Italië ga.
Deze keer wordt het dus Venetië met Joke en Kelly. Een citytripje van vier dagen. Never been in Venice, so… Ik ben benieuwd. Maar het kan niet anders dan geweldig leuk worden, toch? Fototoestel in de aanslag, here we come!

En wanneer ik terugkom van Venetië is het campingtime in Blankenberge! Yes, diezelfde week nog. The weather better be good 😀 Twee dagen Blankenberge: net genoeg om in de zee te zwemmen, op het strand te chillen, te minigolven, in de zitzakken cocktails te drinken, naar de Ibiza te gaan en te gaan eten bij Friture de la Minute off course!

Voor de vierde en laatste bestemming zal ik nog wat geduld moeten hebben. Pas in maart 2010 2011 zal u mij kunnen terugvinden op de latten in… *bouwt de spanning op*… Sankt Anton! Oh yeah. Gisteren is het officieel bevestigd, heb ik er een presentatie van maar liefst één kwartier over gezien, heb ik ook (bijna) iedereen teruggezien van de winterreis dit jaar,… en damn, ik wou dat het al terug maart was! Verdamt 😉

4 Responses to “*** here we come!”


  1. 1 Joke mei 29, 2010 om 10:24 am

    Is het niet maart 2011, aangezien mijn tijdsmachine nog niet helemaal op punt staat :p

  2. 2 Maarten mei 29, 2010 om 2:46 pm

    Veel plezier daar overal 🙂
    Maar verwacht maar niet te veel van Venezia, dan kan het enkel meevallen 😉

  3. 3 Evita mei 29, 2010 om 4:24 pm

    I’m sure it’ll be fun 😀

  4. 4 Lorre mei 30, 2010 om 6:58 pm

    Lorre wil ook centjes verdienen en meegaan als Evy’s persoonlijke handtas.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


