Move over Naomi Campbell…

... want hier is mijn metekindje, Imen!

Klikkie, klikkie 😀

Momenteel nog in de database, maar kijk dat snoetje en vooral: die ogen! Killer eyes, I tell ya! Het zal niet lang duren eer onze toekomstige femme fatale meedoet in één of ander reclamespotje voor luiers, babyvoeding… of wie weet… mascara (met die ogen 😉 )

2 Responses to “Move over Naomi Campbell…”


  1. 1 joke mei 30, 2010 om 1:59 pm

    Heel schoon zenne Evy
    Das grappig hoe trots da gij der op zijt, als of ge
    zelf iets met het uiterlijk van uw metekindje iets te maken hebt.. of…wacht…wilt gij mij iets vertellen (slik)
    😉

  2. 2 Evita mei 30, 2010 om 3:07 pm

    Nee, ik denk dat ge al de dirt dat er te weten is over mij al wel weet ^^ Ik vertel gewoon feiten. If the child is pretty, the child is pretty^^ En nu leren, hup!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


