Omg, openbare naaktheid! :D

Alrighty! Ik weet al langer dat ik nog vaak naar Milaan ga gaan. Niet voor niets de thuishaven van mijn allergeweldigste voetbalploeg van de hele wereld (lees: AC Milan).

Maar nu ben ik er zeker van dat al mijn vriendinnetjes (en homo-vriendjes)  met heel veel  plezier zullen meegaan naar het shoppingparadijs van Italië. Want naast de talloze winkels die ze hier ook hebben, de (minstens drie!) Guess winkels, la rinascente, en de geweldige corso met Armani, Dolce e Gabanna, Gucci,… heb ik gisteren tijdens het lezen van vervallen boekskes in de wachtkamer van de dokter nog een ontdekking gedaan.

De winkel Abercrombie & Fitch. Nooit van gehoord. Geen idee of ze daar mooie kleren verkopen. Zelfs geen idee of het überhaupt wel kleren zijn die ze daar verkopen.
Wat ik wél weet? Wie daar de verkopers zijn…. *voel de spanning*….

De verkopers zijn studs, modellen zo u wil,… in bloot bovenlijf!!! Haha, het idee! Geweldig, toch?  Nu wil ik nog meer naar Milaan. Volgende week is Venetië aan de beurt. Misschien is er daar ook wel een filiaal. Damn it, that would be great! Half naked Italians, wat wil een mens nog meer? 😉

1 Response to “Omg, openbare naaktheid! :D”


  1. 1 Isolde augustus 3, 2010 om 4:55 pm

    Abercrombie& Fitch, beroemd kledingmerk.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


