Broodjes met vanalles en nog wat

Ik lust niet veel (insert understatement) dus eigenlijk mag ik niet teveel over eten klagen. Maar guess what? Ik doe het toch :p

Tijdens de middag ga ik een broodje halen bij de slager. Voor mezelf zoveel beter dan bij een broodjeszaak want broodjeszaken hebben doorgaans broodjes met hesp en kaas en dat lust ik niet. Ik wil kalkoen, kip of paardenvlees. De slager maakt dit.

Alleen… die slager prepareert ook nog voor andere mensen broodjes, en zelfs smossen. En die prepareert die broodjes allemaal op hetzelfde plankje. Gevolg: bijna elke dag hangt er iets (zijnde: curry, mayonaise, preparé,…) dat ik niet lust aan de onderkant van mijn broodje. En je kan dat er dan wel met je servet afvegen, maar er blijft altijd wel wat aanhangen… en dan smaakt mijn broodje niet meer.

En oke, jullie vinden nu dat ik zaag en dat ik sowieso niets lust en blablabla. Maar wat met andere mensen? Mensen die bijvoorbeeld wel vanalles lusten maar gewoon allergisch zijn aan curry, mayonaise of preparé? Ha! Think about that!

1 Response to “Broodjes met vanalles en nog wat”


  1. 1 assyke september 6, 2010 om 6:06 pm

    bij de slager denk ik meteen aan met bloed bevlekte handen
    dus nee, geen broodje bij hem:)

    maar wat betekent smos???


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


