Ik zou graag hebben één reispas

Eind oktober ga ik voor enkele dagen naar New York. In Amerika dus. Amerika, waar ik nog nooit geweest ben. Sterker nog: Amerika, als in niet-Europa.

Mijn punt? Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en heb dus ook nog geen reispas.
Missie? in het gemeentehuis dat ding gaan halen.
Probleem? het gemeentehuis in Puurs is enkel op van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 16u.

Dan werk ik zelf! Ik zou in principe dus al een halve dag verlof moeten nemen om die reispas, die dan ook nog eens fucking 86 euro zou kosten, te gaan aanvragen. En waarschijnlijk nog eens om hem af te halen.

Ja, ja, die diensten toch he…

5 Responses to “Ik zou graag hebben één reispas”


  1. 1 Lies september 17, 2010 om 10:22 am

    Mja stom he… Hou rekening met enkele weken om die te laten maken he! En eens ge die hebt: Visa Waiver Program online invullen 🙂 then you’re good to go!

  2. 2 Evita september 17, 2010 om 12:26 pm

    Aah! Check. Tnx! Ken er niet veel van 🙂

  3. 3 Melissa Jacobs september 17, 2010 om 7:36 pm

    woensdagavond is het open van 17.30 tot 19.30. 🙂

  4. 5 Lorre september 18, 2010 om 12:50 pm

    Oh my. Dat belooft. WAAR is mijn geldboom gebleven 😦


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


