Ajax, Milan & Evita = no good

Oké, ik neem de gehele schuld van de eerste goal (het is nu 1-0, maar de score kan nog veranderen want we zijn nog maar 31 minuten ver in de wedstrijd…) van Ajax tegen Milan volledig op mij. Het moet gezegd zijn: ik was op het moment van de feiten in de keuken.

In de keuken! What was I thinking?!

In 2003, toen Milan tegen Ajax de kwartfinale van de Champions League won met 3-2 ben ik twee keer naar toilet geweest. Twee keer heb ik toen de kamer verlaten en juist op die momenten scoorde Ajax tegen. Ik vond dat toen zeer verdacht. Ik heb zwaar getwijfeld of ik soms behekst was. Maar goed, het kon toeval zijn en no harm was done want we (lees: AC Milan) wonnen toch… Thank God, Pippo Inzaghi! Ik krijg er nog kippenvel van!

Ware het niet dat ik het risico niet kon lopen. Sinds dat moment ging ik tijdens wedstrijden van Milan niet meer naar toilet. De laatste jaren ben ik nog steeds trouw aan mijn allerliefste Milan, maar kijk ik iets minder en ga ik dus naar toilet wanneer ik wil.

Nu, zo’n paar minuten geleden, tijdens Ajax – Milan besloot ik in de keuken een koekje te gaan halen. Et voila: wie scoort er? Ajax! Een goal, voor een stom koekje! Allemaal mijn schuld!
Bij deze beloof ik nooit meer de kamer, sterker nog: mijn zetel, te verlaten wanneer Milan tegen Ajax speelt. Ik pis nog liever in mijn broek!

Ondertussen is het 1-1 met een goal van Ibrahimovic die ik absoluut niet moet. Maar goed, hij trapt de bal in de netten dus I’ll let him 😉

2 Responses to “Ajax, Milan & Evita = no good”


  1. 1 Joke oktober 3, 2010 om 6:36 pm

    ik heb hetzelfde voor met het Belgische team en een oranje winterjas van eerste middelbaar. ik heb daar toen lang ingezeten tijdens matchen ze. Maar elke keer als ik die aanhield speelde België kei goed :p ik vind die nu wel ni meer na de verhuis…wacht eens even verklaart wel het Begische topniveau op dit moment 🙂

  2. 2 Joke oktober 3, 2010 om 6:37 pm

    BeLgische natuurlijk 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


