Traag graag

Uit eigen ervaring heb ik het volgende deze week ontdekt:

’s Morgens in de vroegte rijd ik voorbij een basisschooltje. Je mag daar maar 30 rijden, zoals in de buurt van zowat elke basisschool. Meestal houd ik mij natuurlijk aan de snelheid, gewoon omdat je ook niet anders kan: het is in een dorp, verkeer van twee kanten,… You know.

Vermoedelijk rijden er daar wel andere snelheidduivels rond want deze week stonder er ’s morgens juffen en kindjes te “betogen”. Thing is:  ze hadden fluo vestjes aan, kartonnen borden – formaat A3 – vast met daarop gekleurde woordjes – slogans zo u wel, in de trend van “rij traag voorbij mijn school en je bent mijn idool”.

Zo’n dingen zijn veel te opvallend en te lang als je het mij vraagt. Je geraakt gefocust om het kartonnen bord te lezen, maar ondertussen let je wel niet meer op de weg… en dan mag je nog zo traag rijden als je wil.

Goed systeem? I have my doubts.

1 Response to “Traag graag”


  1. 1 Rarara wie bennekik november 23, 2010 om 5:07 am

    Evita!

    Ik weet dat het veel gevraagd is in deze drukke tijden, maar er zijn enkele trouwe bloglezers die vol ongeduld wachten op een op-en-top live verslag van NY !
    Dus … hop hop hop met die beentjes en typ typ typ met die vingers!
    Groetjes
    Een zeer trouwe lezer(es)


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


