Hot or not?

Op de site van Het Nieuwsblad staat er dagelijks een poll waarbij je moet kiezen uit twee heren. Concept: welke van de twee is de heetste. Diegene die verliest valt af, de winnaar moet het opnemen tegen een nieuwe “hottie”.

Nu is het al weken lang Matthias Schoenaerts die daar op zijn foto naar de vogeltjes in de lucht staat te staren. En ik weet het: dat is een Belg, en die speelt in populaire Vlaamse films en series, en dan is er ook nog Rundskop, en blablabla.

Maar dat maakt nu toch allemaal niet uit?
Hoe kan die nu ooit gewonnen hebben van een icoon als George Clooney?

Momenteel staat hij tegenover Ryan Phillippe. Een beetje minder hip right now, maar je kent hem nog wel van Cruel Intentions of I know what you did last summer.

Anyway, bekijk die twee foto’s. Die Ryan is toch mooier? Al was het maar omdat zijn hemd openstaat…
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat hij wel aan de leiding staat in de poll… maar maar nipt, hoor: 54-46.

Dus: stem op Ryan Phillippe!

2 Responses to “Hot or not?”


  1. 1 joke maart 25, 2011 om 8:09 am

    Ik weet het niet ze Evy, de Matthias mag zijn Schoenaerts altijd onder mijn bed komen zetten zenne:p maar ja de Ryan das jeugdsentiment natuurlijk. Ik moet er ff over nadenken, och de beslissingen… :p

  2. 2 Evita maart 25, 2011 om 10:14 am

    Hij is al van de site… Schoenaerts heeft – ondanks mijn pleidooi – gewonnen… nu staat hij tegenover Nick Nuyens…Maar die kent gij niet want da’s ne coureur 😉 *cancellara*


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


