Evita trekt de wijde wereld in…

Wel, niet de hele wijde wereld. Eerder naar Mechelen. En oké, ik zat al in Mechelen om er naar school te gaan, te gaan werken, pintjes te gaan drinken, vriendinnetjes te bezoeken,… Maar nu ga ik er binnenkort ook slapen. Niet om te blijven crashen na een of ander feestje, maar voor echt. Om te leven.

Wel, binnenkort. Alles is relatief natuurlijk. We zien wel…

Maar om to the point te komen: Bram en ik zijn gisteren naar twee appartementjes gaan kijken. En twee weken geleden ook al naar eentje. Allemaal in het Mechelse. Spannend, hé?

Gisteren hebben we er eentje gezien dat ons wel aanstond. Ze waren alle drie wel mijn goesting (lees: er was een ligbad dat er proper bij ‘lag’), maar dat van gisteren was ook ideaal gelegen. Mijn god, ik ga tot kwart na acht kunnen slapen in de week! En de verwarming en het water zaten mee in de prijs. Want ja, we gaan huren. Ik weet dat dat “weggesmeten” geld is, maar laten we eerlijk zijn: Bram en ik zijn nog maar acht maand samen én ik heb ook helemaal (nog) geen zin in verbouwen en in de rommel zitten en banken aflopen en kei veel regelen.

Want ja, verbouwen gaat wel moeten in zo’n koophuis. Je moet op immoweb.be eens naar koophuizen in het Mechelse zoeken. De huizen binnen ons budget (vermoedelijk budget, er zijn hier nog geen bankmeetings geweest) zien er zo ‘crappy’ uit en totaal niet mijn smaak. Huren dus.

Echt lang zal het volgens mij niet meer duren eer yours truly en haar vriendje gaan samenhokken (I like the word :p), maar er is geen haast bij. I’ll keep you posted.

6 Responses to “Evita trekt de wijde wereld in…”


  1. 1 keycie maart 24, 2011 om 12:50 pm

    Super! Welkom in Mechelen 🙂 Nu worde gij nen echte Maneblusser :p Zeg en dan hebben we geen excuus meer om niet af te spreken 🙂 Da fotooke hier komt mij anders wel bekend voor.
    Wij hebben ook eerst gehuurd btw. altijd veiliger om effe te checken of hij zijn vuile onderbroeken niet laat rondslingeren… 🙂

  2. 2 Evita maart 24, 2011 om 2:45 pm

    Haha, ik was al een halve, nu word ik nen hele. En idd! Moete nog eens ene gaan drinken he zeker nu het terraskes weer is/wordt.
    T’is in de richting van Zemst op… dicht bij de fitness 🙂
    And it’s hard to say: maar ik denk dat ik eerder diegene zal zijn dat haar onderbroeken zal laten rondslingeren :s :$

  3. 3 Marianne maart 24, 2011 om 7:09 pm

    Welkom terug 😉

  4. 4 Cuore Giallorosso maart 25, 2011 om 12:03 am

    Super, welkom in de beschaafde wereld :p

  5. 5 Bartje maart 25, 2011 om 6:57 pm

    Ey, ik was ook van plan om daar hene te gaan zien. 😮 Niet onder men duiven schieten hé 😛 😉 Welkom terug in Mechelen. 🙂

  6. 6 Evita maart 26, 2011 om 9:48 am

    Wij waren eerst, dus als er hier iemand onder ons duiven schiet dan zijde gij het he 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


