Mosselen? No way? Hmmm

Hulp! Een idee gevraagd 😀

I don’t eat fishies. Nee, niet omdat ik allergisch ben. En nee, ook niet omdat ik grote visliefhebber ben. En nee, zelfs niet omdat vis uit de zee komt en daar mensen pipi in doen (dit was ‘vroeger‘ mijn uitvlucht).
Ik lust het gewoon niet. Ik krijg dat niet binnengeslikt. We hebben het hier trouwens over alle vis. Zalm, tong, garnalen, scampi’s, mosselen en zélfs fishsticks.

Maar de zon steekt meer en meer de kop op en binnenkort is het weer mosselentijd. “Hmm”, “Yes, eindelijk mosselen”… ik hoor het al.

Bram lustte vroeger ook geen mosselen, maar sinds een jaar (ofzoiets) wel. Graag zelfs. En dus dénkt hij dat als ik dat eens proef ik dat ook ga lusten. Zelfs nadat ik gezegd heb dat ik dat vroeger van mijn mama elke zomer moest proeven.

Anyway, na veel blabla komt het op het volgende neer.
Als ik een mossel proef, terwijl Bram het ziet, mag ik vragen – en I quote – wat ik maar wil! Wel iets haalbaar natuurlijk.

*Thinks about it like 5 seconds*… Voor “wat ik maar wil”, wil ik best wel een mossel naar binnen spelen. Desnoods met ketchup he 😉

Only problem: ik weet nog niet wat ik wil,  of waar ik een voordeel uit kan halen… Any ideas?

2 Responses to “Mosselen? No way? Hmmm”


  1. 1 Marianne april 18, 2011 om 11:38 am

    … Met ketchup?!
    Verkrachting!

  2. 2 Evita april 18, 2011 om 11:41 am

    “Desnoods”… ik lust da wel ni he Marianne 🙂 Ketchup verzacht de pijn ^^


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


