Wordt K-Hair mijn nieuw adresje?

Mijn kapster Kristel uit Liezele is niet meer. Sssst, no panic, t’ is niet dat ze dood is. Ze is zelfs niet gestopt met kappen. Alleen is ze mijn kapster niet meer. Of binnenkort toch niet meer. Want – zoals jullie al ongeveer 20 keer weten ondertussen – verhuis ik very soon (my god, is het al 19 april vandaag?) naar Mechelen. Het zou nogal lomp zijn om toch nog in Liezele naar de kapper te blijven gaan.

Ik moet dus op zoek naar een nieuwe kapper in Mechelen. Omdat fieldsearch hier minder op zijn plaats lijkt, besloot ik gewoon aan Marianne – reeds gehuisvest in Mechelen – te vragen waar zij gaat.
Toevallig was madame juist een coiffuurke gaan laten doen 😉 Waar? Bij ne  nieuwe! Nieuw voor Mechelen dan toch.

Op de Ijzerleen is er een zaak genaamd K-Hair. Een soort dochter van Kreatos.

Het concept? Je komt binnen en kiest op een computer wat je allemaal wil. De prijs wordt meteen voor je uitgerekend. Met ander woorden: de kapper kan er geen productjes insmeren die je dan achteraf moet bijbetalen. Let wel op: je hoeft geen brushing te nemen – tenzij je er écht eentje wil van de kappers. Achterin de zaak heb je de self-brushing. The what? Drogers! Je kan er gratis en voor niks zelf je haar drogen en brushen.
Een team van kapsters (volgens Marianne zijn het babbelkousen en doen ze er wel lang over om je haar te fixen) staat voor je klaar en voert uit wat je gevraagd hebt.

Het concept lijkt me keigoe voor mijn portemonnee, en zal dus zeker uitgetest worden!

1 Response to “Wordt K-Hair mijn nieuw adresje?”


  1. 1 Kathleen april 25, 2011 om 11:00 am

    Ik vind het no-nonsense aspect eigenlijk wel heel aanlokkelijk. Bij mij willen kappers altijd extra olietjes en god-weet-wat in mijn haar smeren, terwijl ik dat helemaal niet wil. En bespaar me de brushing, alsjeblieft.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


