Meisje-meisje

Ik ben nooit een echt meisje-meisje geweest.

Ik droeg geen jurkjes of rokjes, ik speelde amper met de Barbie’s, roze was niet mijn lievelingskleur,..  Ik kende wel alle voetballers van AC Milan bij naam sinds mijn 12de.

Niet dat ik een jongen wou zijn, maar ik was geen meisje-meisje. Nog steeds niet. Al beschouw ik mezelf sinds mijn 18de als een wannabe meisje-meisje. Ik draag nu wel kleedjes en rokjes, ik lak nu wel af en toe mijn nagels en een roze gsm is nu eenmaal wel übercool. I ben nu dus gewoon… een meisje. Hip hoi.

Maar een echt meisje-meisje ben ik nog steeds niet. Dat werd gisteren wel duidelijk. Via stagiaire Katia, die een beautyblog heeft, kreeg ik een pakketje met professionele haarproducten van Matrix in de brievenbus. Enorm leuk! Toevallig moest ik gisteren mijn haar wassen. Well, niet geheel toevallig, mijn haar wordt nu eenmaal af en toe wel eens vettig.

In het pakketje van Katia zat een hydraterende shampoo, daarvan wist ik nog wat ik ermee moest aanvangen. Maar dan was er ook nog een potje met een crème om een maskertje mee te zetten. Op je haar dus, niet op je gezicht. Want ja hoor, dat bestaat ook. Dát weet ik.

Geen idee of je dat potje moet gebruiken voor het wassen , tijdens, op droog haar, op nat haar, of dat moest intrekken, of, of, of…

Thank god voor gebruiksaanwijzingen. FYI, het moet op nat haar nadat je de hydraterende shampoo er hebt uitgewassen en je moet het 3 à 5 minuten laten intrekken en dan weer uitspoelen.

Anyway, I did it, de klus is geklaard. Mijn haar lijkt gezond (maar dat was het daarvoor naar mijn eigen bescheiden mening ook al), lekker zacht en – het kan een gedacht zijn – maar ook stijler.

3 Responses to “Meisje-meisje”


  1. 1 Valérie mei 17, 2011 om 4:47 pm

    haha, welkom in de wondere wereld der beautybloggers 😉

  2. 2 joke mei 17, 2011 om 5:15 pm

    Evy, ik voel uw pijn 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


