Dodentocht: wie wil mijn voeten masseren?

12 augustus is het weer van dattum.  Dan gaat de zoveelste Dodentocht van start in Bornem. Vorig jaar hebben we het daar met de vriendinnekes eens over gehad. Ik en mijn grote mond vonden, samen met Kelly en Joke, dat we er in 2011 voor zouden gaan. Dat we dat wel konden. Dat we niet eens zoveel zouden moeten oefenen.

Dat was natuurlijk in den tijd dat ik nog veel, heel veel, ging fitnessen en veel, heel veel, op zo’n loopband stond. Ondertussen is dat heel wat minder, al ga ik er sinds een maand wel terug voor.  Maar of dat genoeg is om die 100 km tot een goed einde te brengen? I wonder.

Anyway, ik had gehoopt dat mijn vriendinnekes die uitspraken van vorig jaar vergeten waren, maar neen hoor. Deze week een smsje van Kelly: “doe je mee aan de dodentocht 12 augustus?”
Euhm… t’is niet zozeer dat ik denk dat ik het niet kan, ’t is eerder de goesting die ontbreekt.

Al denk ik toch dat ik ervoor ga gaan. Om te kijken hoever ik geraak… en als ik hem uit doe, te genieten van mijn prijs: een ananas? 😀

6 Responses to “Dodentocht: wie wil mijn voeten masseren?”


  1. 1 akismet-3b03a59b6499026f5ab7dcf72b1e2e01 juli 8, 2011 om 3:37 pm

    Ik heb mij ook ‘op de wilden doef’ ingeschreven begin dit jaar maar nog niks voor getraind ofzo. We zullen wel zien wat het geeft 🙂

  2. 2 HansDeZwans juli 12, 2011 om 8:38 am

    Zonder trainen zou ik er niet aan beginnen. Het noemt niet voor niets ‘dodentocht’.

  3. 3 Evita juli 14, 2011 om 8:02 am

    We zullen zien waar we geraken: ingeschreven en betaald 🙂

  4. 4 Daniel de Groot april 19, 2012 om 1:57 pm

    volgende keer mail je me maar even. ik ben voet reflexoloog en ik heb zelf ook een doden tocht gedaan van 124km in 2 dagen. de hanze route. how was het in 2011 gegaan trouwens?

  5. 5 Andrewstubbe@hotmail.be augustus 12, 2012 om 7:31 am

    Ik wil je voeten met plezier masseren


  1. 1 Evita deed (een beetje) Dodentocht « Evita blogt… Trackback op augustus 14, 2011 om 8:38 am

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


