Ecocheques

Ze zijn er, ze zijn er! 250 euro aan ecocheques! Ze hadden goed van pas gekomen een paar maand geleden. Nu nog hoor, maar alleen… wat moeten we er nog van kopen?

Er was de optie diepvriezer en de optie droogkast. Dat is eigenlijk het enige wat nog écht ontbreekt in ons appartement…van elektrogedoe dan. Kadertjes, een klok,… koop je nu eenmaal niet met ecocheques.

De diepvriezer is ondertussen geregeld. Bram’s familie had er nog eentje die ze wegdeden. Perfect voor ons.

De droogkast, die wilde ik eigenlijk echt wel. Alleen… nu doen we het ondertussen al bijna 2 maand zonder, en dat lukt eigenlijk wel. Zo drogen op het droogrekje lukt perfect. Dus is de vraag: is het wel de moeite om al een droogkast te kopen? Voorlopig niet in mijn ogen. We zullen zien wat de winter geeft, maar nu is het ook niet echt zomer, en toch droogt die was perfect.

Een kruimeldief staat ook nog op mijn verlanglijstje. Maar dat kost geen 250 euro. Meer zelfs, ik heb er vorige week een in Saturn gezien voor 17 euro (in de solden), van Black&Dekker! Nee, ik heb die toen niet meegepakt. Ja, dat was omdat ik van plan was om nog veel kleren te shoppen. Nee, ik wilde tijdens mijn klerenzoektocht geen kruimeldief meesleuren.

Anyway, stel dat die kruimeldief MAX. 50 euro kost. Dan heb ik nog 200 euro over aan ecocheques… I wonder, I wonder…

Zou je daar die Silk-épil 7 Dual Epilator van Braun mee kunnen kopen? Dat ziet er echt wel iets goed uit, maar is ook verschrikkelijk duur (170 euro ofzo). En wat als dat dan toch niet zo goed is als het lijkt? 170 euro flushed down the drain. Met ecocheques lijkt dat minder erg.

Moest dat eens kunnen he… Misschien heb ik dan ook nog genoeg over voor een nieuwe stijltang 😀

13 Responses to “Ecocheques”


  1. 1 Melissa Jacobs juli 26, 2011 om 10:30 am

    haha, wat een dilemma. ik ben pro droogkast zenne! de handdoeken komen er zoveel zachter uit dan als ze gedroogd zijn op een wasrekske. en het bespaart ook wel een hele hoop strijk. believe me!
    trouwens, ik heb net gezien dat we kans maken op zo’n silk-épil dual epilator… wacht dus nog maar ff om die ecocheques te gebruiken 😀

  2. 2 Evita juli 26, 2011 om 10:34 am

    Ik strijk nu ook ni ze :p Buiten hemdjes en Bram zijn korte broeken dan. Plus: als ik de kleren droog in de droogkast zou dat beneden in de kelder zijn…. en nu drogen ze boven in het appartement, waardoor dat in het weekend lekker naar lavendel ruikt 😀
    Maar idd, ik heb meegedaan met de wedstrijd 😀 Maar mja, die schiftingsvraag… soit, we maken een kans ^^

  3. 3 Annelies :D juli 26, 2011 om 11:04 am

    Ja want een nieuwe stijltang hebt gij echt wel nodig ze ;D

  4. 5 Marijke juli 26, 2011 om 11:17 am

    Ik heb al gehoord da die epilator supergoed is!!

  5. 7 Marianne VdE juli 26, 2011 om 11:31 am

    I support Melissa. Ik ga zo blij zijn als mijn droogkast eindelijk arriveert donderdag!
    Alleen zijn droogkasten met A-label (en dus eco-chequewaardige) overdreven duur. Dan koop ik wel ne vaatwasser ^^

  6. 8 HansDeZwans juli 26, 2011 om 2:50 pm

    Ik heb ook 250 eurokes aan ecocheques gekregen. Ga daar een nieuwe led-tv mee kopen.

  7. 9 Annelies :D juli 26, 2011 om 2:53 pm

    Haha goe geprobeert 😀
    Koopt gij dan een krultang voor mij zo een grote? 😀
    Dan koop ik de stijltang ;D

  8. 11 LJ juli 27, 2011 om 7:30 am

    Je kan er ook biovoeding mee kopen tegenwoordig. En anders zou ik voor de epilator gaan 😉

  9. 12 Valérie juli 27, 2011 om 7:41 am

    De epilator is supergoed, believe me, ik heb ‘m (gekregen)


  1. 1 Nooit meer scheren? « Evita blogt… Trackback op januari 5, 2012 om 10:42 am

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


