It’s all in the family

Toeval bestaat? Ik weet het niet, maar één ding is zeker. Soms zit de wereld raar in elkaar.

Ik tikte iets in Google om te kunnen aantonen dat ene blonde voetbal-… euhm… god (?) familie is van mij. Ik klik wat verder door en zie plots de naam van mijn ma staan. Niet alleen dat, ook bepaalde gegevens over haar waarvan ik verbaasd was dat ze zomaar op het World Wide Web stonden. Soit, mij maakt het niet uit of mensen weten waar en wanneer ze is geboren/gestorven én zelfs begraven. Maar ik was toch even geschrokken dat dat zomaar zonder boe of ba kan. Ik ben er namelijk heel zeker van dat zij daar niet de toestemming voor gegeven zal hebben.

Anyway, discussies over privacy op het internet… niet aan mij besteed.

Maar ik zat dus op die site, die stamboomsite. En ik kon doorklikken. Dus ik klikte naar boven en nog wat naar boven en kwam bij mijn overgrootouders uit. Waarvan ik er toch wel twee heb gekend, al weet ik hun namen niet – nu wel :p

Heeft er toch wel eentje dezelfde familienaam als mijn lief zeker. Also: mijn eventuele toekomstige kinderen gaan dezelfde familienaam dragen als hun overgrootmoeder en hun bedovergrootvader… langs mijn kant dan. Langs die van Bram zijn kant is dat nogal logisch.

Toevallig uh?

*Voor zover ik weet zijn Bram en ik geen familie van elkaar. In elk geval niet dicht genoeg om rare misvormde kinderen te krijgen.

2 Responses to “It’s all in the family”


  1. 1 LJ augustus 18, 2011 om 7:11 am

    Ik wou juist iets zeggen toen ik dat sterretje zag staan – oef zeg! Op welke site heb je al die info gevonden? Lijkt me geweldig interessant om je stamboom te doorzoeken!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


