Picknick-Maanrock

Een tweede editie van mijn kickass minigolf tornooi zou er dit jaar niet inzitten. Reden? Ze hebben in de Nekker de minigolfbanen opgeofferd om er een zwembad in de plaats te bouwen/graven.  Misschien maar goed ook: een tweede keer verliezen zou pijnlijk zijn.

Dan maar een groepsactiviteit die minder competitief is. Picknicken! Een geweldig plan dat al een tijdje in mijn hoofd zat, alleen… het weer werkte niet mee. Dit weekend zou het wél zonnig zijn… Maar dit weekend was het ook Maanrock. Dan maar een combinatie! U raadt het al: dit jaar was er de eerste editie van picknick-Maanrock!

Met z’n tienen (heb ik juist geteld?) trokken we naar het Vrijbroekspark om er gezellig op dekentjes veel te veel eten op te eten. Het ‘bring your own food’ concept is een beetje mislukt waardoor de buiken bol stonden. Maar mij hoor je zeker niet klagen. Het was leuk en relax. En voor het we het wisten was het al 5 uur… tijd om ons hoofd te gaan laten zien op Maanrock.

En over Maanrock gesproken: minst leuke Maanrock die ik al heb meegemaakt. Enkel Gabriel Rios en Sound of Stereo waren de moeite waard. Gelukkig was het terras van Barramundo een perfect oord voor verdwaalde zielen als wij. Zondag had ik een beetje last van een – beginnende – kater en was mijn bed interessanter dan Milk Inc.

De afterparty zaterdag was dan wél heel geslaagd. As usual. Laten we zeggen dat thuisgeraken – met de fiets – een heel avontuur was… en dan zeggen dat we van onze 22 bonnetjes er nog 19 over hadden. It’s a mistery 😀

0 Responses to “Picknick-Maanrock”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


