Evita en de minivleesjes

Gourmetten is iets wat ik vroeger enkel tijdens de eindejaarsperiode deed. Iets wat ik dan ook met ‘het is koud buiten en we zitten gezellig rond iets dat vuur afgeeft’ associeer.

Vorig jaar heb ik gegourmet* in de zomer. Ik wou graag voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes een BBQ houden ter gelegenheid van mijn verjaardag…. helaas stak de regen daar een stokje voor…. wat doe je dan met al die vleesjes? In de gourmetpannetjes smijten natuurlijk!

Deze zomer hebben Bram en ik weer het gourmettoestel boven gehaald. Bij gebrek aan tuin of terras vonden we het wel leuk om de BBQ nog eens te vervangen door een gourmetdinertje.

En gisteren was het opnieuw van datte. Gourmet in oktober, niet in december. En raad eens wat ik vanavond ga eten? Jawel… gourmet! Die twee dagen op rij is volledig toeval…

Maar euhm… Mijn trend is toch wel dat het gourmettoestel niet alleen meer tijdens de koude feestdagen boven wordt gehaald. Ow, en dat warme vuur wordt ook maar meer en meer door elektrische toestellen vervangen. Om de een of andere reden doet het me oud(er) voelen – 70-something, perhaps?

Hoe zit dat bij jullie?

*gegourmet… klopt dit?

1 Response to “Evita en de minivleesjes”


  1. 1 Madrina oktober 27, 2011 om 1:27 pm

    Wij hebben afgelopen zomer ook gegourmet (volgens mij klopt het) en dat was heel gezellig. Dat voelde niet raar omdat het geen winter was. Al was dat ook de eerste keer, want meestal doen we zulke dingen tijdens de kerstfeestdagen enzo.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


