So you think you can vote?

Als er één ding is dat ik volg op tv, dan is het So You Think You Can Dance. Gewoon omdat dat cool is en ik die dansjes de max vind… en vooral omdat ik wil kunnen meepraten met mijn vriendinnen.

Zoals elk jaar hebben mijn vriendinnen en ik ook elk onze favoriet… mannelijke favoriet. Als in: de jongens zijn verdeeld. Je kan niet dezelfde hebben als iemand anders. En zoals elk jaar had ik natuurlijk weer laatste keus, of beter gezegd: den overschot. Wat niet maakt dat ik minder supporter voor de Sedrig! Mijn andere favoriet is er al lang uit *insert gejammer*: de garagist, I forgot his name.

Anyway, deze zondag konden wij pas laat in de avond tv kijken. Bram had de cross opgenomen dus dat werd eerst aanschouwd en dan de laatste SYTYCD aflevering.
Sedrig deed een beetje emotioneel en wilde niet meer in de Dance For Your Life belanden. Meelevend als ik ben begon ik ook te jammeren: “ooh, ocharme, nu verdient hij het niet, het was goed. Ocharme die jongen, blablabla”.

Dus had Bram het plan om een smsje te sturen en zo onze stem voor Sedrig uit te brengen. Zo gezegd zo gedaan. Daarna kwam er nog de mededeling van de presentatoren dat je ook kon stemmen via de rode knop. Wij dus als zotten op onze rode knop drukken om tot het besef te komen dat we naar een opgenomen aflevering aan het kijken zijn… Helaas, geen rode knop.

Mijn frank/euro was toen ook wel al gevallen dat dat smsje ook niets waard meer was. Bram zijn frank viel een beetje trager – wat supergrappig was toen hij het opeens wél besefte.

Maar eind goed, al goed… Sedrig zit nog steeds in SYTYCD en moest zelfs geen Dance For Your Life doen!

0 Responses to “So you think you can vote?”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


