Dingen die ik wil, maar toch niet persé (snapt u?)

Omdat meneer Sinterklaas mij blijkbaar toch niet braaf genoeg vond dit jaar (of was het omdat wij geen schoorsteen hebben?), neem ik mij voor extra braaf te zijn in de periode tot kerstmis. Misschien is de Kerstman wat milder en brengt die wel iets lekker, leuk, blinkend of “omg, is that for me???”.

Lekkers heb ik al: meinen Bram ligt elke avond mooi naast mij in bed (met z’n allen: “hoooo hoe lief!”)…. én er ligt nog een doos Mellowcakes in de kast.

Nu, laten we niet rond de pot draaien. Er zijn wel een x-aantal spulletjes die ik wil zou willen maar zelf vind dat ze veel teveel kosten… voor wat ze zijn. Of ik die dan cadeau zou willen krijgen? Niet persé…. Sommige wel, sommige niet… Sommige dingen wil ik wel, maar niet voor een gezellige traditionele feestdag die maar één keer in het jaar voorkomt.
Dus als u van plan bent Kerstman voor mij te spelen: ik bied u dé lijst aan, maar kies voorzichtig.

Whishlist in willekeurige volgorde van dingen die ik zou willen moest ik veel meer geld en/of tijd hebben:

  • Ipad
  • Het parfum Ricci Ricci van Nina Richi
  • Een zonnebank
  • Ringen, kettingen, armbanden, oorbellen… (eigenlijk wil ik gewoon dat ik elke dag zou kunnen kiezen uit alles wat ze bij de juwelier hebben)
  • Europese reizen + citytrips
  • Mooie kleren
  • Braun silk epil 7 dual epilator
  • Make-up
  • Elke week naar de kapper
  • Een kuisvrouw
  • Een matras volgens mijn slaap-DNA
  • Een nieuwe bril – of beter: terug aangepaste glazen
  • Blokjes/beugel zodat mijn gebit geen spleetjes meer vertoont
  • Een wafelijzer
  • Mooie kaders om de plekken op onze muur te verbergen
  • Een wellness-abonnement
  • Fitnesstoestellen die op tv wonderen blijken te verrichte’n
  • Definitieve ontharingsbestrijding (in that case: schrap die epilator van hierboven)
  • Een klok
  • De Flair
  • Prime van Telenet
  • De volledige serie van One Tree Hill, Greek en Gossip Girl
  • Een pretpark/dierentuin-abonnement
  • Restaurantbezoekjes
0 Responses to “Dingen die ik wil, maar toch niet persé (snapt u?)”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


