Van happy naar bummer

Ik had een subliem kerstcadeau voor mijn vriendje bedacht! Dat het cadeau gewoon ideaal was maakte mij al dolgelukkig, maar dat het ook nog eens een complete verrassing zou zijn met Kerstmis maakte het voor mij nog prettiger.

Als sinds half november was deel 1 van mijn cadeau in orde gebracht, sinds gisteren ook deel  2. En sinds begin november, toen ik besloten had dit cadeau te geven, had ik al mijn mond kunnen houden! Niet vanzelfsprekend, hoor.

Maar hij weet het 😦 Bram weet sinds gisteren wat hij gaat krijgen. Hij was wel blij, heel blij zelfs. Terecht ook :p Maar ik kon wel wenen. Mijn perfect cadeautje verraden!

Wat het cadeau is? Een citytrip naar Barcelona inclusief voetbaltickets voor FC Barca – Betis… met mij dan nog 😉 Alles is geboekt, hij hoefde enkel nog in te pakken.

Waarom het dan zo’n bummer is?

1) omdat het verraden is. Hij mocht het nog niet weten.

2) omdat wij op die trip zijn net wanneer het Nieuwjaarsfeestje van mijn familie plaatsvindt. En mijn nonkel bijna verklapt had aan Bram (maar ik mij er had uitgeklapt en er bij hem helemaal geen belletje ging rinkelen).

3) omdat ik vandaag ontdekt heb dat je een driedaagse citytrip naar Barcelona + ticket voor dezelfde match als wij kan boeken via Groupon voor veeeeeeeeel minder geld! Check this.

3 Responses to “Van happy naar bummer”


  1. 1 LJ december 9, 2011 om 2:23 pm

    Is het via Groupon echt zoveel goedkoper? Dat zijn prijzen pp en dan nog zonder vliegtuig… Hoeveel heb jij voor je voetbalticket betaald? Leek mij nl ook wel een leuk cadeau voor mijn vriend 😉

  2. 2 Evita december 9, 2011 om 2:27 pm

    Ik heb er nu eentje van 56 euro… maaaar da’s bovenaan in een hoek van de tribune… was de enige plaats waar nog 2 stoelen naast elkaar vrij waren. Barcelona is een populaire ploeg denk ik 😉 Groupon is echt een aanradertje! Weet het (nog) niet voor reizen… maar voor resto’s ofzo: doen!

  3. 3 LJ december 13, 2011 om 11:42 am

    Ik heb het nog niet gedurfd! Damn ik had ook op hun actie moeten ingaan, het vriendje wil er zoooo graag heen he 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


