Veel te mooi

’t Is raar. Pas na een second kwam het besef.

Ik surfte even naar de website van het Nieuwsblad. Up-to-date blijven is een must he. Mijn ogen gingen automatisch naar een artikel op de homepage: Erik en Sanne kondigen afscheid aan. En even had ik de drang om de link van het artikel te delen op ons ma haar Facebook. Niet dat ze zo’n grote fan was van Sanne en Erik Van Neygen, maar toch. Ik herinner mij vaag dat ze – toen ik nog klein was – naar een optreden was geweest, en thuiskwam met een gehandtekende foto van het duo.

Heel even, een seconde lang, wilde ik haar laten weten dat Sanne en Erik ermee stoppen en heel even wilde ik dat doen met de moderne technieken van een community site als Facebook. En toen kwam het besef. ’t Is te gek voor woorden.

Ons ma is er al bijna 6 jaar niet meer. Meer zelfs: ze heeft nooit van het bestaan van Facebook afgeweten. En als ze het had gekend had ze waarschijnlijk ook geen profiel aangemaakt.
De tijd vliegt, maar soms lijkt het maar gisteren.

0 Responses to “Veel te mooi”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


