Get payed to sport

Jàren heb ik een Nokia 3310 gehad. De jaren daarna heb ik spijt gehad dat ik die – nog steeds werkende – GSM heb ingeruild tegen een moderner toestel. Een smartphone heb ik nooit moeten hebben. Bellen en smssen was genoeg.

Pas op, ik vind het cool dat vrienden via hun smartphone toffe onbekende liedjes kunnen ‘scannen’ en zo te weten kunnen komen hoe het liedje in kwestie heet. En ik vind Angry Birds ook een leuk spelletje. Maar het hoeft niet voor mij. Of zal ik zeggen ‘hoefde’…

Voor het eerst was er de drang naar zo’n androidphone. Ik heb een applicatie ontdekt die ik wel zou willen 😀 Die mij wel zou kunnen helpen…

Lequelle?
Ik heb het over de gympact-app. Wanneer je lid wordt van deze applicatie moet je een persoonlijk sportplan opstellen.

Stel: ik zeg dat ik 3 x per week wil gaan fitnessen, op maandag, woensdag en vrijdag. Ik zet mijn fitnessclub in de app en telkens wanneer ik daar ga fitnessen wordt dit geregistreerd.

Wanneer ik op mijn gekozen dagen ga sporten, krijg ik geld. WINNER! Maar pas op: wanneer je een dag overslaat, moet je geld betalen. De inzet kies je overigens zelf.

Als dat geen extra motivatie is?

2 Responses to “Get payed to sport”


  1. 1 Bart Liekens januari 29, 2012 om 10:34 pm

    Ik kan je helpen en ’t nodige advies geven. Der is veel keuze maar ook véél rommel op de mark. Laat me maar iets weten. 😉

  2. 2 Evita februari 6, 2012 om 1:25 pm

    Hehe tnx, but no tnx. Ik krijg het ni over mijn hart om daar zoveel geld aan te geven 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


