Klantenlokkerij bij Zalando?

Enkele maanden geleden…

heb ik bij Zalando een rokje besteld. Het heeft een 3-tal dagen geduurd eer de bestelling bij mij thuis was. Het rokje paste perfect, dus… we leefden nog lang en gelukkig.

Een beetje later…

zat er bij de maaltijdcheques een kortingsbon voor Zalando. – 10 euro bij een bestelling van 50 euro. Ik moet nog een nieuwe sport-bh hebben en Bram kan nog een t-shirt gebruiken, dus waarom niet bij Zalando bestellen en van die korting genieten, right? Omdat we net niet aan 50 euro geraakten, bestelde ik ook nog korte sokjes bij van 3 euro.

Vorige week…

kreeg ik een mail binnen van Zalando dat er een artikel niet aanwezig was in hun warenhuis en dat de bestelling dus op zich zou laten wachten. Geen probleem, ik heb geduld.

Vandaag…

kreeg ik nog een mail binnen van Zalando dat de bestelling onderweg is… weliswaar zonder de sokjes van 3 euro want – en I quote – “ondanks zorgvuldige controle van onze voorraad, is het voor ons helaas niet mogelijk de volgende items te leveren.”
Uhuh. Toevallig kom ik dan niet aan mijn 50 euro en toevallig zal die -10 euro-bon dan ook niet geldig zijn, zeker? In that case…

Enkel dagen later…

In that case stuur ik alles terug met een volledige refund of my money en koop ik mijn sport-bh op een ander. En wat die t-shirt van Bram betreft: Jack&Jones genoeg aanwezig in het Mechelse. Tja.

2 Responses to “Klantenlokkerij bij Zalando?”


  1. 1 misssexandthecity mei 8, 2013 om 11:11 am

    Is net hetzelfde met La Redoute en precies de reden waarom ik niet graag online koop,….:-)


  1. 1 Evita blogt... Trackback op mei 17, 2013 om 8:27 am

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


