High heels, baby

Vrijdagavond is het partynight pour moi. Een bevriende vereniging geeft een feestje in het alombekende danscafé Rio in Sint-Katelijne-Waver. Zo wat héél mijn vriendengroep zal er aanwezig zijn.
Laten we zeggen dat ik nogal teleurgesteld zal zijn als dit niet het feestje – of één van de feestjes – van het jaar gaat worden.

Anyway, omdat mijn verwachtingen nogal hoog liggen, ging ik dit weekend op zoek naar een leuk kleedje om aan te doen. Een leuk kleedje vond ik én kocht ik. Alleen is het niet echt Rio-materiaal. Gelukkig mocht ik dit weekend in vriendinnen hun kleerkast snuizen en vond ik een kleedje dat probably The Rio-dress zal worden. Ha, swopping, gotta love it.

Er komen groene accenten in het jurkje en nu wil het toeval toch niet dat ik fantastische groene high heels heb, zekers? Alleen… ik heb die fantastische groene high heels nog niet heel veel aangedaan – wegens nogal hoog. De laatste keer toen ik ze toch aandeed, lagen mijn voeten al na een uurtje of twee open. En dat was niet eens aan mijn hielen (waar ik dat zou verwachten).

Mijn missie deze week is dus het inlopen van die groene high heels. Als u mij een dezer dagen dus over straat ziet stroempelen. Ik ben niet met mijn klikken en mijn klakken van de trap gevallen, ik ben niet stijf van het onwijs veel sporten,… ik ben gewoon mijn schoenen aan het inlopen.

Overigens: als het inlopen niet lukt, schakel ik over naar veel drank op de avond zelf. Pintjes zijn maar 1,50€… allen daarheen.

2 Responses to “High heels, baby”


  1. 1 misssexandthecity mei 13, 2013 om 2:06 pm

    Ik heb ook zo’n paar gehad en ze zijn in de vuilbak beland :-), neem maar een reservepaar mee als veiligheid,……..maar amuseer je te pletter!!!

  2. 2 Evita mei 13, 2013 om 2:18 pm

    Haha inderdaad! Ik ga een paar ballerina’s meenemen ook 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


