Thui-uis

Of u het nu verwacht had of niet: ik ben een Thuis-kijker. Niet sporadisch. Elke dag. Sterker nog: ik neem het op. Alle afleveringen. Moest er om 20u10 dan geen tv inzitten, kan ik de aflevering achteraf toch nog zien.

Naar de Thuisdag ben ik niet geweest. Ook al was die in Mechelen. Zo’n harde fan ben ik niet.

Maar ik ben wel fan van de Thuis-pagina op Facebook. Which is funny to follow. Ik weet wel dat er mensen zijn die geloven dat de personages echte mensen zijn, maar dat ze zo actief waren op Facebook… dat had ik niet verwacht.
Pas op: de people achter de pagina richtten zich er wel op. Bijna alle Thuispersonages hebben immers een Facebookprofiel dat nog actief reageert ook.

That being said: vanavond is het de laatste aflevering van het seizoen. Een dubbele aflevering.
Vanavond is het dus Thuis-avond in mijn appartement. Mijn vriendinnetjes komen langs. Eerst aperitieven we, dan eten we iets – dat volgens de dagelijkse gewoonte wordt klaargemaakt door meinen boyfriend -, en daarna nestelen we ons in de zetel met een dessertje. En kijken maar.

Ik wil niet als een oud moeke klinken dat niets anders te doen heeft, maar neem toch dat risico: ik zal het echt missen tijdens die paar Thuis-loze maanden.

1 Response to “Thui-uis”


  1. 1 misssexandthecity juni 1, 2013 om 3:24 pm

    Schitterend, mijn zoon is ook fan en ik heb beloofd om volgend jaar naar de fandag te trekken, ikzelf vind het vreselijk, sorry,….maar goed, sex and the city vond ik dan weer geweldig :-),….ook niet het grote niveau,…..


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


