Toeval bestaat niet

Woensdag rond 11 u:
Ik krijg out of the blue een melding op mijn werklaptop of het toegestaan is mijn webcam aan te zetten. Ik druk ‘neen’.
Ik krijg een virus. Alles valt uit en het enige wat ik zie is een wit scherm met daarop in het Frans een tekst, zogezegd van de federale politie. Mijn Frans is niet zo op-en-toppie maar ik zou 100 euro moeten overschrijven omdat ik illegaal gedownload heb en als ik dat niet doe blijft mijn laptop geblokkeerd.

*Paniek alom – ha ja, ik werk daar nog maar 2 maand – wie weet wat denken ze nu dat ik op die laptop doe.
Anyway, na een paar uur was alles opgelost. F12’en bij het opstarten enzo…

Woensdag rond 18u:
Ik check de brievenbus en vind een brief van de politie. What? Ja, hoor. Snelheidsboete van 90 euro.

Toeval bestaat niet, zeg ik u!

*Ik hoop dat ze op die bepaalde plaats maar 1 dag geflitst hebben… de boete dateert van 3/6/2013, ik rij daar elke dag voorbij en rij daar nooit 30km/u (omdat ik gewoon dacht dat het daar 50km/u is). Stom van mij en mijn eigen schuld. I know…

1 Response to “Toeval bestaat niet”


  1. 1 misssexandthecity juni 20, 2013 om 12:33 pm

    Die boete is er TOTAAL over,……ben mijn laatste boete nog niet vergeten, bij de politie dachten ze dat ik het gat in de begroting gingen dichten.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


