Zakjes van patatjes

Vroeger had ik het niet voor Zara.
Het komt er op neer dat ik vroeger helemaal niet graag opviel. Als in: gewoon niet eigenlijk. Dus hoe meer neutraal mijn kleren waren, hoe beter. Een Zara leek daar niet voor te kunnen zorgen.
Komt er nog bij dat ik wel ettelijke kilo’s meer woog en een Zara nogal nefast was voor mijn vormen.

Vorige zomer heb ik wel een slagje geslagen in de Zara. Twee zomerkleedjes, topjes en vestjes… Ik was positief verrast.

Omdat het de voorbije dagen weer ‘zomer’ was en dat morgen ook officiëel zo is, was ik in een kleedjes-kopen-bui. Even checken op zara.com, dus.

Helaas pindakaas… Of die kleren zijn écht niet mijn ding omdat daar ab-so-luut geen model in zit, of het model zelf heeft geen vorm.

Ben ik ouderwets? Ben ik niet mee met de mode? Wat vinden jullie hier nu van?




Ik zie het niet… écht niet.

3 Responses to “Zakjes van patatjes”


  1. 1 misssexandthecity juni 20, 2013 om 12:28 pm

    Dit is lelijk,……en flatteert zelfs de modellen niet :-), bij Zara is het een kwestie van alles of niks ,heb daar al leuke dingen gekocht,…….maar ik koop zelden online, maar ik zit natuurlijk op 5 min van de meir,……en dan is tijdens een lunchpauze het makkelijk om er eens binnen te lopen,……

    • 2 Evita13 juni 20, 2013 om 1:24 pm

      5 min van de Meir? Za-lig! Moet wel zeggen dat ik ook niet online koop, hoor. Ik kijk online en ga het dan in de winkel zelf kopen 🙂 Vaak wil ik het toch eerst eens passen.

  2. 3 madrina juli 2, 2013 om 5:12 pm

    Als het aan u ligt, dan ligt het duidelijk ook aan mij 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


