Detoxen na een zwaar weekend

Dit weekend was er eentje van drank en vettig eten. En ik voel het.
Ik ben serieus aan het twijfelen of ik zo’n detoxkuur zou doen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Enfin, ik denk dat als ik nu gewoon terug normaal eet en veel water drink het ook wel weer goed komt. Maar als u moest weten wat ik heb binnengespeeld dit weekend… Ik vertel het wel gewoon even.
But please, don’t judge me. It was my birthday-weekend!*

Vrijdag:
– op restaurant: 1 glas prosecco, 3 glazen witte wijn, 1 limoncello, escalope arrabiatta, moelleux
– in de wijnbar: 2 flessen witte wijn gedeeld door 3 personen
– in bar popular: 2,5 vodka-sprite, 1 shotje tequila, 2 flesjes water, een curryworst

Zaterdag:
– thuis – met een kater: veel water, fritten met zwanworstjes, nog meer water, pizza, nog meer water, 1 blikje cola zero
– in de fitness**: 1l water

Zondag:
– thuis: water, boterham met paardevlees
– in Brussel: 1 cocktail, 1 grote hamburger met fritten, een halve dame blanche, cola light
– thuis: chips.

Ik vind het neerpennen hiervan, een soort van schuldbekentenis voor mezelf: “Evy, doe dit nooit meer!”

*van Bram kreeg ik een horloge van DKNY! En van de vrienden alvast nagellakjes van Astrid Bryan (OPI)!
**oh ja, ik ben gaan fitnessen… met een grote, grote kater. Maar hey, ik had het beloofd. En beloofd = beloofd toch. Nadien ben ik – zonder mij te douchen – naar huis gegaan, heb ik mijn schoenen uitgesmeten en heb ik nog 2,5 uur geslapen. Hemels.

3 Responses to “Detoxen na een zwaar weekend”


  1. 1 fotografiemelissajacobs juni 24, 2013 om 8:21 am

    Evy!!! 🙂
    bij de colruyt verkopen ze reinigende thee. misschien moet je die maar gaan halen. (merk is Biover)

    • 2 Evita juni 24, 2013 om 8:30 am

      Haja, dat ken ik. Misschien wel. Ik denk dat ik 5 kg ben bijgekomen op 3 dagen ofzo. Maar hey, ik functioneer nog… dus het is nog niet helemaal verloren.
      Btw: gewoon: die limoncello en die dame blanche was verplicht. Gekregen op resto omdat ik jarig was. En wat ge cadeau krijg moet ge toch opeten? Anders is dat onbeleefd :p

  2. 3 misssexandthecity juni 24, 2013 om 8:14 pm

    Whoehahahahahaha, ik zou het niet dramatiseren en een weekje soberheid inlassen zonder alcohol,…..jouw lever kan dit nog wel verwerken, want het was terecht wanneer we zeggen dat je alcohol nodig had,……want er staat weer een jaartje meer op de teller,……:-)


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


