In the summertime

… when the weather is fine… normaal gezien toch.
Zomervraagjes gevonden via deze fijne blog. En wat doen wij dan? Antwoorden natuurlijk!

1.Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Ik heb voor mijn verjaardag gisteren onder andere de roze nagellak uit de OPI Astrid Bryan-lijn gekregen. Ik denk dat die ‘Amazing California Love’ wel eens een blijvertje wordt… zelfs na de zomer.
2.Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Begin september trek ik met Bram en nog 3 vrienden naar Toscane en Rome. Vandaaruit trekken Bram en ik nog een paar dagen verder naar Napels.
Maar aangezien dat nog een dikke 2 maand wachten is, kijk ik eerst uit naar 4 dagen op een Werchterse camping ๐Ÿ˜‰
3.Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Zeer zeker mijn zwart shortje van H&M, gecombineerd met een grijs topje met knoopjes vanboven (ook al van H&M). Doe daar mijn trouwe, witte teenslippers bij en een zonnebril and I can go wherever, baby!
4.Wat is jouw ultieme zomerhit?
Tgoh, ik weet niet of het echt een zomerhit is, maar “Get Lucky” van Daft Punk dat je nu overal hoort, zal deze zomer zeker meegebruld worden.
5.Welke sandaaltjes ga jij deze zomer verslijten?
Ai, ik heb geen sandaaltjes. In de zomer ga ik voor mijn teenslippers. Ik heb ze al 4 jaar en ik heb ze gekocht voor 5 euro in Blankenberghe. Niet echt top of de modeketen, maar makkelijk en neutraal. Daarnaast ben ik ook fan van ballerina’s. Ik heb er in jeanskleur, wit en knalroze.
6.Wat is jouw favoriete zomergeur?
Zomergeur? Ik ben al jaar en dag fan van Bright Crystal van Versace en Ricci Ricci van Nina Ricci.
7.Wat draag jij als je gaat zwemmen?
Een bikini. Maa-aar ik heb dringend een nieuwe nodig. Liefst twee. Well… dringend, zeker tegen september. Voor de moment is het alvast geen bakken-en-braden-weertje.
8.Welke lipsticks schreeuwen zomer?
Ik draag geen lipsticks. Dan wil Bram me niet meer kussen. Vind het zelf ook niet leuk. Doorschijnende balsem draag ik wel soms.
9.Wat is je favoriete zomerdrankje?
Een zoete cocktail. Ik hou van afwisseling, maar het moet wel zoet zijn. Malibu ananas, Tequila Sunrise, Sex on the beach, Blue Lagoon,…
10.Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zonnebril, mijn witte teenslippers, shortjes en rokjes en eigenlijk ook een zwembad… maar, ja.

4 Responses to “In the summertime”


  1. 1 misssexandthecity juni 24, 2013 om 8:17 pm

    Oh Werchter, die van die fijne blog gaat er zondag zijn,…..:-), cocktail???

  2. 4 Evita juni 26, 2013 om 7:49 am

    Den drank ๐Ÿ˜€ I like. Anders moeten we via e-mail gsm-nummers uitwisselen? Mail me maar op pluchke_nesta@hotmail.com ๐Ÿ™‚


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italiรซ
AC Milan


