Verstrooid!

Er is even geen geblog geweest deze week op Evita blogt…
Te veel andere dingen aan mijn hoofd? Het moet zijn. Het bewijs daarvan kende deze morgen een hoogtepunt.

Ik vertrek naar mijn werk en wanneer ik beneden in de inkomhal kom van ons appartementsgebouw, krijg ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.
“Natuurlijk! Mijn zonnebril“. Broodnodig natuurlijk bij deze temperaturen. Plus het feit dat ik a) geen steek zie als de zon schijnt en ik moet autorijden en b)  na het werk direct naar een mosselfestijn* vertrek, dat zich buiten – in de zon – afspeelt.
Even naar boven lopen om die zonnebril dus.

So far, so good. Even later kom ik aan op de parking van mijn werk. Ik neem zoals alle dagen mijn zakje met eten en drinken van de passagiersstoel en mijn sjakos.

Of toch niet. “Waar is mijn sjakos? Ben ik die thuis vergeten? Dat kan toch niet?” Maar jawel, het kan wel.
Vreemd om DAT te vergeten. Echt vreemd. Ik ben er nog altijd niet goed uit hoe dit is gebeurd.

Want jawel, ik was de baan op zonder identiteitskaart, was aan het autorijden zonder rijbewijs. Heb geen geld, geen gsm…
Gelukkig is Bram vandaag thuis en kan hij ze komen brengen 😉

 

*Ik eet geen vis, dus stoofvlees for me.

1 Response to “Verstrooid!”


  1. 1 misssexandthecity juli 19, 2013 om 10:51 am

    Je handtas vergeten, dan moet jij HEEL verstrooid zijn, mijn sleutels zitten in mijn handtas, dus ik heb die zowiezo nodig om te vertrekken,…….hou het hoofd koel 🙂 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


