Random thoughts…

Dingen waarover ik vandaag zou kunnen schrijven:

  • Hoe geweldig het voelt wanneer je met een oorstokje je oren uitkuist. Vooral als dat al even geleden is. Did that this morning!
  • Die cursus Wedding Planner die momenteel op Groupon in de aanbieding staat. Should I?
  • Die twee vrienden uit New York die een koppel willen worden in 40 dagen tijd. Alleen maar door regels te hanteren. Volgens mij kan dat zeker. Aandacht, that’s all it takes. Laat de grootste klojo een vrouw – de juiste – aandacht geven en BAM.
  • Het feit dat ik tot een jaar geleden geweldig sterke nagels had en ze nu lijken af te brokkelen alsof het speculaas in een warme kop koffie is. Kak.
  • Hoe ik het voel aan mijn theewater dat ik op het punt sta mijn “dieet” via My fitness Pall op te geven. Al een paar dagen geen calorieën geteld.
  • Die babygenerator die ik op een Nederlandse website vond en lelijke babynamen weergeeft in combinatie met “De Pauw”. Misschien moet ons toekomstig – nog in de verste verte niet bestaand – kind “Philips” als achternaam krijgen.

2 Responses to “Random thoughts…”


  1. 1 Thomas Pannenkoek augustus 13, 2013 om 4:57 pm

    Nu nog afwachten of het je lukt om daar vandaag nog een boek over te schrijven!

  2. 2 misssexandthecity augustus 18, 2013 om 5:31 pm

    Dat is nog eens blogmateriaal 🙂 🙂 en trouwens heel boeiende materie 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


