Ietsieminibeetje lichter haar

Tadaaaaaaaa… Deze snit wordt het!

kapsel

Voor ik op verlof vertrek, plan ik nog om langs de kapper te lopen.
Ik ga eigenlijk – maar (?) – twee keer per jaar naar de kapper. Voor een volledige beurt, that is. De froefroe dient wel meer bijgeknipt te worden.

Meestal ga ik altijd voor dezelfde stijl. De stijl van de mevrouw – Alison Haislip – op de foto. Froefroe, beetje opgeknipt, tot op de schouders. Yep, that’s me.
Ik wil soms wel eens iets anders, maar hoe je het ook draait of keert, ik kom telkens weer uit bij deze stijl. Daar voel ik mij het best bij.

Om toch eens ‘iets anders’ te doen, ga ik highlights proberen. Zelf.
Kleuren enzo is mij te drastisch, maar onlangs las ik in een oude Libelle iets over een spray die je op enkele haarlokken moet spuiten, waardoor je haar een ietsieminibeetje lichter kleurt. Not trashy dus. Door de zon kleuren die haarlokken nog een extra tint lichter.

Kiekske dat ik ben, ben ik uiteraard de naam en het merk van dit product vergeten. Ik weet wel dat je het gewoon bij het Kruidvat kan kopen.
Na enkele zoektermen in Google te duwen, kom ik natuurlijk bij heel wat opties… maar er is nooit een spray bij die je bij het Kruidvat vindt. Damn.

Anyone? Suggesties? Ik wil het zelf doen en ik ben een grote leek. De bedoeling is ook dat het er niet al te lang in blijft.

6 Responses to “Ietsieminibeetje lichter haar”


  1. 1 Evita augustus 19, 2013 om 2:49 pm

    Na wat gegoogle zou het best de “John Frieda go blonder spray” kunnen zijn dat ik bedoel.

  2. 3 misssexandthecity augustus 20, 2013 om 9:49 am

    Zo is mijn kapsel nu ook, alleen korter :-), maar heb aan mijn mannen beloofd dat ik het weer ga laten groeien,….en het is bruin en blijft bruin, blond het is mijn ding niet 🙂

    • 4 Evita augustus 20, 2013 om 11:36 am

      Hoo dat van mij is ook bruin hoor… en zal ook zo blijven… al wil ik wel eens een paar lichtere lokken ertussen (lichter bruin, that is… geen blond. Misschien misleidende foto, maar die hoort bij de snit 🙂 )

  3. 5 Kiss & Make-up augustus 22, 2013 om 11:52 am

    Doe maar! (zegt de persoon die ooit blond wilde gaan en met oranje haar eindigde)

  4. 6 dekapster september 6, 2013 om 7:13 pm

    Het ligt er erg aan welke kleur je nu precies hebt en wat er al aan verfstoffen in je haar aanwezig is…..
    Wees voorzichtig!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


