Liefde is…

op het wekelijkse boodschappenlijstje als avondmaal “lasagne” invullen. 10 minuten later even vragen aan Bram wat hij graag wil eten ’s avonds.

…en als antwoord “lasagne” terugkrijgen.

4 Responses to “Liefde is…”


  1. 2 HansDeZwans oktober 8, 2013 om 6:42 am

    Awel, je moet de lasagne van de ldil eens proberen, niet slecht zeg ik u en zeker voor die prijs.

    • 3 Evita oktober 8, 2013 om 9:54 am

      De Lidl ligt wat uit de richting voor ons, maar die van het Carrefourmerk zijn zeker ook niet slecht. Al kunnen mijn verse lasagnes aan niets tippen (al zeg ik het zelf 😉 ). Damn it, nu krijg ik terug zin 😀

  2. 4 misssexandthecity oktober 8, 2013 om 9:40 am

    Hanzie, mijn zoon vindt hem vies :-),…….verder ben ik geen fan van lasagne,…..noch van spaghetti bolognaise,……


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


