Heelder avonden Game of Thrones

Ja, beste lezertjes, ik ben veilig uit het Halloweenbos geraakt en ben nu terug helemaal mezelf. De vampieren/elfenoutfit zit weer voor een jaar de kast in.

De reden waarom het hier enkele dagen wat stiller was, ligt aan… Game of Thrones. We zijn het derde seizoen beginnen kijken. Zeer verslavend. ’s Avonds kieperen wij ons in de zetel en kijken wij een aflevering of 2 – 3. Als alles goed gaat zouden we donderdag alweer door het seizoen zijn.

Saai he. Het zijn dan ook saaie dagen voor mij. Ik weet niet waarom. Er gebeurt niets interessant. Zelfs in het verlengde weekend niet. We zijn gaan bowlen, dat wel. Maar verder enkel de gewone dingen: boodschappen doen, kuisen,…

Gisteren kwam ik thuis, parkeer ik mij (’t is te zeggen: rij ik gewoon rechtdoor in een witte rechthoek die een parkeerplaats aanduidt. Veel manoeuvreren was er niet aan), en ben ik nog 3 minuten gewoon in de auto blijven zitten. Er begon net een liedje op de radio dat mij wel kon bekoren en ik dacht: “ik heb toch tijd, want er is toch niets gepland.” En dus heb ik het hele liedje van Jason Mraz beluisterd in de auto die gewoon voor mijn deur geparkeerd stond.

Vrijdag vertrek ik naar de Beekse Bergen met maar liefst 15 van mijn vrienden! I’m sure dat er daarna wel interessante dingen te vertellen vallen 😉

7 Responses to “Heelder avonden Game of Thrones”


  1. 1 Lorre november 6, 2013 om 11:17 am

    Oh honey, wees gerust 😉

  2. 2 Alice november 6, 2013 om 11:27 am

    Game of thrones is vreselijk verslavend.
    Wij zijn nu bezig aan Once upon a time… ook al zo verslavend!

  3. 3 misssexandthecity november 6, 2013 om 11:37 am

    Saai, dit is gewoon het leven 🙂 en jij maakt het leuker door series te kijken,…..niks mis mee!!!

  4. 4 marie3000 november 6, 2013 om 12:24 pm

    Amaaaaaaai nog ni! ’t Wordt plezant!

  5. 5 Thomas Pannenkoek november 6, 2013 om 6:35 pm

    Een ferme bende om mee op trek te gaan 🙂 ! Geniet ervan, het is dikverdiend…

  6. 7 brubeck november 8, 2013 om 1:28 pm

    Yes, Jason Mraz, dat is toch wel een van mijn favorites en “I’m Yours” is een van de weinige liedjes die me én happy én melancholisch kunnen krijgen tegelijkertijd. Zijn concert in Vorst vorig jaar was onvoorstelbaar goed..
    Ok, nu ga ik ook maar GoT kijken want die box ligt hier thuis ook te roepen naar ons.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


