Liebster Blog Award – part II

En we gaan nog even verder met de Liebster Blog Award want ik ben zowaar nog eens genomineerd. Verrassend, want het komt van iemand waarvan ik de blog zelf (nog!) niet volgde: Chef Kris.

Ik ga niet het hele Liebster Blog Award proces opnieuw doorlopen want dat konden jullie 2 blogposts geleden al lezen.
Op de vragen van de ‘En-wat-eten-we-morgen-chef’ wil ik wel graag antwoorden.

11 vragen

  1. Wat is je favoriete film/reeks aller tijden en waarom?
    Ik denk dat ik de afleveringen van Friends wel 100 keer opnieuw zou kunnen zien en er nog blij van zou worden.
    Door de vele herhalingen op tv zijn we trouwens goed op weg!
  2. Wat zou je zoal doen als je onzichtbaar kon zijn?
    Mee gaan “voetballen” bij wedstrijden in de Champions League (AC Milan uiteraard), of op een WK! En overal gaan rondneuzen waar ik normaal niet zou mogen komen: backstage op een Justin Timberlake concert, kijkje gaan nemen op de set van bepaalde films. Misschien ook eens Bram gaan bespioneren zonder dat hij het weet :p Eigenlijk ben ik best een curieuzeneus.  Oh, en grapjes uithalen natuurlijk: beetje gaan spoken bij bepaalde mensen. Ik zou mij best wel amuseren 😀
    Misschien ook wel de kluis van een bank gaan leeghalen.
  3. Wat is je stoutste droom?
    Onzichtbaar kunnen worden op momenten dat het mij uitkomt 😉
    Mijn stoutste droom is zeer zeker rijk zijn. Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel om geen zorgen te hebben.
  4. Wat zou je zeggen tegen Obama als je hem zou ontmoeten?
    “Hello, nice to meet you”. Ik heb niet zoveel met politiek. En ook niet met Amerika eigenlijk.
  5. Wat zou je graag nog willen bereiken in dit leven?
    Cliché-antwoord-alarm: ons eigen (droom)huis vinden, trouwen, kinderkes krijgen en nog heel lang gelukkig en gezond zijn.
  6. Wat is je favoriete sta(n)dje?
    Depends. Qua standjes ben ik niet zo moeilijk, maar ik heb het graag op iets uitdagendere plaatsen. Niet op deze manier, maar in de auto, op de keukentafel, in de cinema,… Ik zou ook graag eens op het vliegtuig van jetje geven, maar Ryanair geeft daar niet zoveel ruimte voor 😉
    Edit: heb ik nu echt gewoon standaard die haakjes genegeerd? Mijn favoriete stadje is ongetwijfeld Siena!
  7. Van welke plek zou jij graag burgemeester zijn en waarom?
    Ik wil geen burgemeester zijn. Ik ben geen leidinggevend figuur. Ik laat mij zo snel ompraten. Geef een paar goede argumenten en ik verander van mening. Maar misschien van een verzonnen chocoladestadje met weinig inwoners… en veel chocolade. Ik zou meteen alle zwarte chocolade laten verbannen. In mijn stad enkel melkchocolade en witte chocolade. Of wordt het dan racistisch?
  8.  Wie zou je graag eens goed en vooral ongestraft willen uitschijten?
    Oh… wacht… in willekeurige volgorde: pedofielen, de weergoden, terroristen, de inbrekers die bij ons hebben ingebroken, de overheid, het lot, puntje puntje puntje
  9. Wat zou anders moeten zijn volgens jou?
    De loonverdeling in dit land. Ik klaag niet, maar ik zit toevallig met dit artikel in mijn maag. En dan kan ik alleen denken: “die durft wel…” En nog zoveel andere dingen. Dingen die enkel kunnen veranderen door wetsvoorstellen in te dienen. En dan komen we weer bij het politieke spel. En eerlijk: ik negeer dat liever. Stem, argumenteer en geef kritiek wat je wil, het zal nooit goed (genoeg) zijn. Ik geniet liever van het leven en probeer me neer te leggen bij dingen. Call me a walk-over, maar ik denk dat ik me in die rol het meest gelukkig voel.
    Ik weet ook wel: ik zit in een oké-situatie. Als ik het minder goed had, zou ik dit misschien niet zeggen.
  10. Welke drie eigenschappen aan jou zijn fantastisch?
    Mijn positivisme, relativeringsvermogen en mijn wil om voor iets (dat me nauw aan het hart ligt) te gaan.
  11. Welk geheim of mysterie zou je graag zien ontrafeld?
    Ik zou best wel willen weten wat er met je ziel gebeurt nadat je sterft. Is er een hemel? Dwaal je voor altijd rond in een groot zwart gat? Gebeurd er helemaal niets. Nu… ik wil het niet zoooo graag weten dat ik er zelf voor zou willen sterven.
6 Responses to “Liebster Blog Award – part II”


  1. 2 chrissebie november 7, 2013 om 2:34 pm

    Altijd leuk om lezen , die lijstjes! En je bent nog jong, dromen kunnen zeker uitkomen! Ik blijf erin geloven, ( alleen gisteren eventjes niet!)

  2. 3 bentenge november 7, 2013 om 5:43 pm

    Al goed dat je de fakkel niet nog eens doorgeeft 🙂

  3. 5 misssexandthecity november 7, 2013 om 7:26 pm

    Hahahahahaahaha, ik heb ook nog wat vragen te beantwoorden, ga ik dit weekend me met bezighouden,…..

  4. 6 brubeck november 8, 2013 om 1:52 pm

    Wederom interessant om te lezen.. Ja, al geluk dat je je favoriete stadje hebt toegevoegd, want dat was eigenlijk de info die ik wilde lezen. 😉
    En je antwoord op vraag 11: als er gebeurt wat ik gevoeld heb in september.. tja, dan gaat gewoon het licht uit, meer niet. Tenminste, ik heb geen ander licht meer gezien.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


