Zoektermen.

Lap weer een lijstje 😉

Ik bekijk graag de statistieken van mijn blog. Gewoon uit nieuwsgierigheid. WordPress houdt onder andere de zoektermen bij waarmee mensen op je blog terecht zijn gekomen. Soms zijn daar van die pareltjes bij waarvan je denkt: “Maar hoe?…”, “Wanneer heb ik daar over geschreven?”…

Tijd om jullie zoekgedrag nog eens met de wereld te delen, me dunkt!

  • Het dagboek van een nymfomane –> Wel, ik zou mezelf zo niet noemen, maar wat niet is kan nog komen?
  • Raamprostitutie Brussel –> Nog steeds is dat daar te vinden, ja. Ga nu maar weg zonder een comment achter te laten. Ik hoef geen tips over welke Hongaarse schoonheid nu juist het beste…het beste van zichzelf geeft.
  • Wekker –> niet meteen men favoriete toestel. Vooral ’s morgens  niet, maar toch al wat gepaster dan die seksueel getinte termen van hierboven.
  • Beste oneliner –> Die zou ik ook wel willen kennen. Als u hem ooit nog tegenkomt, laat het me vooral weten.
  • Baby slapen –> baby’s slapen wel eens. Soms ook niet. Dan wenen ze, doen ze in hun luier of kwijlen ze u onder.
  • Roze GSM –> Daar ben ik ooit de eigenaar van geweest. Hij heeft het begeven. Kwam u langs om ‘innige deelneming’ te zeggen?
  • C4 Picasso –> Het lijkt me erg sterk dat u Picasso zijn C4 wenst te geven. Als u weet wat zijn werken waard zijn, zou ik daar toch nog eens over nadenken.
  • Bekende bv’s –> bekende bekende Vlamingen dus?
  • Littekens puisjes –> Littekens heb ik daar eigenlijk niet van, een oplossing ook niet. Ik zou zeggen: smeren maar met die fond de teint?
  • Apres ski hits –> U bent aan het juiste adres. Vooral begin maart zal ik u een uiterst professionele update meegeven.

 

6 Responses to “Zoektermen.”


  1. 1 Kiss & Make-up november 8, 2013 om 1:39 pm

    Hehe, er zitten wel bizarre dingen tussen 🙂 Ik trek ook vaak grote ogen als ik mijn zoektermen bekijk.

  2. 2 chrissebie november 8, 2013 om 3:20 pm

    Ik werk met skyblogs, maar vind het geweldig spijtig dat ik dat niet kan opvragen. Ik ben er ook reuze benieuwd naar!

  3. 3 Thomas Pannenkoek november 8, 2013 om 5:49 pm

    Ik postte een tijdje geleden ook van die zoektermen waarmee mensen bij mij terechtkomen. Hilarisch maar ook geschift, eigenlijk. Niet te schatten hoeveel geobsedeerde mensen op het net surfen…

  4. 4 brubeck november 8, 2013 om 6:20 pm

    Raar, ik heb bijna geen zoektermen. Maar ja, ik schrijf dan ook alleen maar over brave dingen. Niks opzienbarends. 🙂

  5. 5 Marianne november 12, 2013 om 11:58 am

    Speaking of apres-ski hits, het werk-kerstfeestje heeft dit jaar als thema ‘apres-ski’. Outfit tips zijn van harte welkom.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


