Shoplog

Ik heb mijn bankkaart nog eens boven gehaald. ’t Is zo dat er nog wel wat plaats is in mijn kleerkast. Not :-/
Ik gebruikte mijn bankkaart online en “on field”.

Online zocht ik in de grote databank van Zalando. Ik ging voor een kleedje dat ik makkelijk bij goed weer kan aandoen met zwarte pumps. Maar het zal ook deze herfst/winter uit de kast komen. Denk nylon kousen, zwarte laarzen en een zwart golfje. Ik denk dat ik het zo zal dragen op de aankomende kerst- en nieuwjaarsfeesten.

kleedje_zalando-1

On field zocht ik naar laarzen. Ik had er dan ook dringend nodig. Aangezien mijn vorige mij natte voeten bezorgden bij regenweer. In mijn hoofd wist ik exact wat ik wou. Bruine laarzen, tot midden mijn kuiten, met een hak. In de winkel: not so much my thing. Soms wel, maar dan gaf de prijs al snel 100 euro en meer aan. Too much pour moi. Na een zoektocht van toch zo’n 4 winkels. Heb ik bij Pronti exact gevonden wat ik wou! Voor 45 euro. Ze komen als je ze helemaal optrekt tot net onder de knie, maar je kan zo ook iets naar beneden duwen waardoor ze er helemaal uitzien hoe ik het wil.
Ondertussen draag ik ze meer dan een week en ze zitten geweldig. Zelfs geen zere scheenbenen heb ik ervan (ik draag niet zo dikwijls hakken en als er dan al eens draag, dan heb ik vaak pijn aan mijn scheenbenen).

Ik ga ze denk ik ook in het zwart kopen. Voor onder dat kleedje…om te beginnen.

Een foto vind ik niet online. Ik kocht ze dan ook on field πŸ˜‰

10 Responses to “Shoplog”


  1. 1 mrbrownfrombelgium november 12, 2013 om 3:41 pm

    Ik snap hier dus echt helemaal niets van.

  2. 7 Thomas Pannenkoek november 12, 2013 om 6:00 pm

    Aan de vorm te zien, kun je het ook ondersteboven dragen πŸ™‚ !

  3. 8 chrissebie november 12, 2013 om 6:11 pm

    Mooi kleedje, ik heb er eentje dat daar erg goed op lijkt en je kan het idd op verschillende manieren dragen. tof dat je ook laarzen vond, die goed zitten! Want dat is nog altijd het belangrijkste hΓ©!
    Veel plezier met je aankopen.

  4. 9 misssexandthecity november 12, 2013 om 9:17 pm

    Wel ik vind het ook een mooi kleedje, ik ben vooral benieuwd naar die laarzen, want ik denk dat het precies is waar ik op zoek naar ben,……..:-)

  5. 10 aspasiablog november 13, 2013 om 6:36 am

    Bij Pronti koop ik ook vaak schoenen, heb er ook net een paar (lage) laarsjes gekocht voor iets van een 50 euro. πŸ™‚


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
ItaliΓ«
AC Milan


