Durven we?

Ik ga ervoor! Nu ik toch in de doe-het-zelf-periode van mijn leven zit: nieuwe gerechten klaarmaken, breien,…

Ik ga vanavond ook mijn froefroe zelf bijknippen.

Heel youtube staat vol van how to filmpjes. Dus ook filmpjes over hoe je een schuine froefroe knipt zijn te vinden. Ik koos voor dit filmpje.

Nog voor minuut één van het filmpje voorbij is, zit ik klaarblijkelijk al met een megagroot probleem: ik heb geen kappersschaar. En ook al benadrukt het meisje in het filmpje om het niet met een andere schaar te doen… ga ik het wel doen. Daredevil die ik ben 😉

Indien jullie nog tips hebben: ik begin er rond half 9 deze avond aan. Ik zal tot die tijd alle tips in overweging nemen. Daarna… tja, te laat.

Ik heb al ooit eerder mijn froefroe zelf bijgeknipt. Ik heb toen gezworen dat nooit meer te doen.
Waarom niet? … Wel, kijk zelf maar.

froefroe

Hopelijk gaat het vanavond beter. En anders wordt het enkele maanden speldjes en haarbandjes dragen.

Edit: I didn’t do it. Ik ga mij eerst een kappersschaar aanschaffen.

11 Responses to “Durven we?”


  1. 1 mrbrownfrombelgium november 25, 2013 om 4:25 pm

    Oei oei. Wat een riskante ondernemingen hier allemaal. 😉 Ik ben al nieuwsgierig naar het resultaat. 🙂

  2. 6 brubeck november 25, 2013 om 4:51 pm

    tip: met alcoolstift en waterpasser een lijn op je voorhoofd trekken helpt altijd 😉

  3. 7 Suskeblogt november 25, 2013 om 6:47 pm

    wie weet vind je een nieuw kapsel uit ?

  4. 8 misssexandthecity november 25, 2013 om 7:13 pm

    Eerlijk, ik zou het ook niet doen,…je kapper zal het gratis doen,…een froufrou is zowiezo al een gezichtstrekker,…en als dat fout zit,..mmmm

    • 9 Evita november 26, 2013 om 10:08 am

      Na nog een paar minuten naar de foto van vorige keer te hebben gestaard heb ik het toch maar niet gedaan. Bij de kapper ligt het gevoelig. Ik ben de laatste keer naar een andere kapper geweest dan mijn vorige. Een kapper op 30 min rijden van bij ons… dus het is niet dat ik daar even snel kan binnenwippen.

  5. 10 HansDeZwans november 28, 2013 om 2:52 pm

    Geweldige foto, een beetje scheef, niet veel maar toch. Je ziet er daardoor wel schattig uit. 🙂

  6. 11 SheritaJ december 1, 2013 om 6:57 pm

    Haha, geweldig artikel. Knap dat je hebt gewacht tot je een goede schaar had!

    Ik heb zelf al een paar keer m’n haar geknipt, en iedere keer daarna gezworen het nooit meer zelf te doen. De laatste keer was het ergst, ik heb toen met een uitdunschaar (waar je dus niet rechte stukken mee kunt knippen), ‘laagjes,’ geknipt. Het resultaat was verschrikkelijk, haha


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


