Eindejaarszenuwen

Ik heb eigenlijk zo goed als nooit last gehad van eindejaarsstress. Maar dit jaar… dit jaar krijg ik er toch wel wat last van.

Momenteel, op 22 december, ligt er nog geen enkel cadeautje onder de kerstboom. Maar geen enkel he. Over vier dagen is het kerstavond…
Echt problematisch is dat niet aangezien wij onze cadeautjes pas op oudejaar/nieuwjaar uitdelen. Eentje zal zelfs pas 5 januari gegeven worden.

Bovendien zijn de winkels op zondag 22 december open. Guess what I’ll be doing sunday? Jep, wij hebben de X-mass-shopping – nu ja, nieuwjaarsshopping dus – zondag ingepland.

Kerstkaartjes? Die zijn ook nog niet op de post. Sterker nog: ze zijn nog niet geschreven. En nog sterker: ze zijn nog niet eens aangeschaft. Dat zal ook zondag gebeuren. Maar liefste vrienden en familie… ze zullen niet voor 25/12 arriveren. I’m sorry.

Dan is er nog het cadeautje voor Secret Santa onder de bloggers. Ik had een geniaal plan. Ik had er wel wat creatieve spulletjes voor nodig die ik niet onmiddellijk in huis heb. Ik plaatste dus een bestelling bij Pipoos. Lekker makkelijk + ik had ook nog spulletjes nodig om mijn bal* te maken.

Gisteren krijg ik een mailtje van Pipoos. Of ik mijn rekeningnummer kan doorsturen… want niet alles wat ik besteld heb, is in voorraad. Wat er juist ontbreekt zeggen ze niet. Ik heb er naar gevraagd… guess what. Al mijn Secret Santa-benodigdheden ontbreken. Ik zal dus een noodplan moeten bedenken aangezien het volgende week zeker op de post moet. En ik er dit weekend dus zeker aan moet werken.

Het gaat een druk weekend worden. Misschien moet ik er vanavond niet al te hard invliegen op de kerstmarkt 😉

Bovenop al die eindejaarszenuwen moet ik ook nog vanalles zien te regelen. Administratief gedoe.
Zo heb ik in heb begin van 2013 even een interimcontract gehad waar ik nu ook een eindejaarspremie van kan krijgen. Nice, maar ik moet er nog wel wat voor invullen en bezorgen. En dan zijn er mijn nieuwe lenzen die deze maand niet in de brievenbus zaten, het bedrag dat ik daar maandelijks voor betaal is ook niet van de rekening gehaald. Ik zou daar nog eens voor moeten bellen… ik wil januari liever niet brillend doorbrengen. Toch niet heel de tijd.

Bleh, stiekem heb ik er allemaal geen zin in. In het gezellig samen vieren dan weer wel 🙂 Gelukkig weet ik al welke outfits ik zal dragen. Oef!

*de bal die Times Square-gewijs naar beneden zal dalen als het 31 december 2013 23u59m50s is.

4 Responses to “Eindejaarszenuwen”


  1. 1 anothertool december 20, 2013 om 10:34 am

    Ik heb ook nog geen enkel kerstkaartje verstuurd. Hoewel ik dat nog zo van plan was! Mijn pakjes liggen wel al onder de boom. Die had ik bested via internet en ze zijn begin deze week aangekomen. Alles buiten 1 nagellakje. Dat wordt later geleverd. En wanneer? Op 24 december. En ja, die nagellakwordt op Kerstavond afgegeven. Dus nu h=kan ik van goed vertrouwen zijn dat het die dag wel degelijk aankomt, of voor de zekerheid toch in de winkel nog eentje gaan halen…
    En ik denk dat je wil zeggen dat het 20 december is en niet 22? 😉

  2. 2 misssexandthecity december 20, 2013 om 11:57 am

    Hier moeten de cadeaus ook nog aangeschaft worden, kerstkaarten zijn de deur al uit gelukkig, secret santa ga ik ook nog moeten voorzien :-), als je nog een leuk idee zoekt, stuur je me maar een mailtje,…..

  3. 3 Thomas Pannenkoek december 20, 2013 om 4:58 pm

    Er is een oplossing! Boek een reis van twee weken richting zon, en je ontsnapt aan al die gekte !

  4. 4 LJ december 23, 2013 om 2:04 pm

    Ik hoop dat je de kerstshopping hebt overleefd. Wat een hel is dat toch altijd… Ik plan mijn kerstboodschappen een paar weken op voorhand, en op het moment dat de winkels opengaan ’s morgens. Al dat volk, ik kan daar niet goed tegen 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


