Dingen voor in de kerstvakantie

  • We moesten nog ongeveer AL onze cadeautjes kopen. Ondertussen is dat gebeurd. Oef!
  • Oudjaar zal gevierd worden in fashion. Ik heb mijn kleedje al een paar maand, maar Bram kon nog wel een nieuw hemd gebruiken. Tot mijn grote verbazing was dat 1) snel gekozen en gekocht, en 2) kocht hij er zowaar een das bij! Fabuleus!
  • Stond er een tripje naar de kerstmarkt in Brugge op het programma. We gingen er donderdag voor. Was leuk en gezellig. Brugge is een mooie stad. Wonderbaarlijk!
  • Schaatsen wilde ik na 4 jaar ook nog wel eens doen. Vanavond stond er discoschaatsen in Leest op het programma. Maar ik ben een verschrikkelijk moe. En heb dus aan mijn honnepon* gevraagd of we niet beter konden thuisblijven. Hij is op trot met z’n vrienden en ik zit lekker te chillen in de zetel. Welgekomen!
  • Over honnepons gesproken… wij zouden geen cadeautjes voor elkaar kopen dit jaar. Gisteren stond ik daar met een cadeau in mijn handen van de honnepon*. Een bon voor een dagje thermen in een wellnesscenter… inclusief een 50 minuten durende hot stone massage! Geweldig!
  • Morgenmiddag ga ik samen met de vriendinnen inkopen doen voor onze New Years Eve in New York-avond. Het zal druk worden in de Carrefour, maar we gaan ervoor! Toeleggen!
  • Deze middag gingen wij naar een huisje kijken. Eentje dat redelijk… euhm… vervallen was. Bedoeling was om het helemaal te renoveren. Helaas werkten ze met een instelprijs. Da’s een prijs waar je niet onder kan gaan. De staat van het huis was de instelprijs bijlange niet waard. Verder zoeken dus. Bummer!
  • Morgenavond trekken wij richting Landgraaf om te gaan skiën. Actie!
  • Ergens in de komende dagen moet er ook nog gekuist worden. Dringend!
  • Gisteren en vanmiddag vond u mij in het fitnesscentrum. Maandag en dinsdag zal het ook van dat zijn. Kwestie van al het eindejaarseten toch optimaal te verbranden. Hoopvol!
  • Ik ben vandaag ook vroeg opgestaan om even met mijn nonkel, tante en mijn jongste nichtje (25 jaar verschil tussen ons!) over de markt van Mechelen te gaan. Lang geleden!
  • Op nieuwjaarsdag bevind ik mij in Baal… alwaar ik Sven Nys zal aanmoedigen in de modder. Glamoureus?
  • Kerstavond vierde ik bij mijn tante samen met nog een ander stukje van de familie. Kerstdag vierden we bij honnepon* zijn tante en nonkel, samen met z’n ouders. Er was veel eten! Gezellig en vol!
  • Maandag gaan we nog een poging doen om The Hobbit II te zien. Benieuwd!
  • 2 en 3 januari moet honnepon* gaan werken en zit ik alleen thuis. Stiekem kijk ik daar naar uit. Da’s nog eens lang geleden.

Is honnepon geen geweldig woord? Misschien moet ik opteren om Bram vanaf nu gewoon altijd honnepon te noemen 😀 He wouldn’t like it, though.

2 Responses to “Dingen voor in de kerstvakantie”


  1. 1 Thomas Pannenkoek december 29, 2013 om 7:09 am

    Ik hoor graag dat Brugge een fantastische stad is :). Alleen probeer ik die te mijden in deze drukke dagen (drukte is niet echt aan mij besteed)

  2. 2 misssexandthecity januari 1, 2014 om 8:29 pm

    Ook een drukke kerstvakantie,……ik zou ook graag 2 en 3 januari nog thuis blijven , alleen,…maar jammer genoeg moet ik weer naar het paradijs,……geniet van je vrije dagen en honnepon is geweldig!!!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


