2014 will be…

Ik zag deze voorbijkomen op één of ander sociaal netwerk. Ik ben nuchter genoeg om er niet in te geloven… maar doen alsof is ook wel leuk soms 😉

De eerste drie woorden die je vindt in de puzzel zullen belangrijk voor je zijn in 2014.

kruiswoordpuzzel

Mijn drie woorden zijn: love, money en honest.

Als ik er iets bij zou mogen fantaseren, zou het dit zijn.

  • Love: aangezien ik me toch al een tijdje in een gelukkige relatie bevind, zou liefde niets nieuws betekenen in 2014. Maar misschien gaat de liefde wel een stapje verder? Misschien word ik wel ten huwelijk gevraagd? Wie weet…
  • Money: ja, het kan niet anders of ik win een aanzienlijke som geld. Hoera! Dan komt dat huis er ongetwijfeld zéker van.
  • Honest: Ik ben meestal wel altijd eerlijk. Wie weet het ik dat geld van hierboven op een corrupte manier verworven en moet ik daar tegen eind 2014 toch nog eerlijk over gaan zijn. Zal ik malafide zaakjes op mijn geweten hebben? We weten het eind 2014.

Wat staat volgens de puzzel bij jullie centraal in 2014?

6 Responses to “2014 will be…”


  1. 1 brubeck januari 7, 2014 om 11:47 am

    Ik zie er alleen maar het woord “sex” in, op lijn 1, 6 achterstevoren en als je de andere letters er tussenuit neemt. O, nu zie ik het ook in kolom 5 van onderen naar boven. 😉 Zal wel aan mij liggen..

  2. 2 bloginfinitylifestyle januari 7, 2014 om 1:58 pm

    Ik zie love, happiness, friends en freedom. Klinkt heel goed.. ben benieuwd! Haha. Hoop dat het bij jou ook uitkomt! With love ♥ S.

  3. 3 misssexandthecity januari 7, 2014 om 1:59 pm

    Ik vond Love-intelligence-money,……..wat wil dat zeggen 🙂 :-)?

  4. 4 Thomas Pannenkoek januari 7, 2014 om 8:34 pm

    Heal, Friends en Money. Toeval, zeker ?

  5. 5 aspasiablog januari 8, 2014 om 6:27 am

    Ik had power, experience en love. Maar naar love was ik stiekem wel op zoek in het rooster. 😉

  6. 6 chrissebie januari 8, 2014 om 5:29 pm

    Ik had intelligence, ( of ben ik zo intelligent dat ik het al verkeerd schrijf,) Freedom en honesty. Wel, ik ben ook een slechte leugenaar, eerlijkheid staat heel hoog aangeschreven bij mij! Wat de freedom voor mij betekend?? Geen idee, misschien raak ik wel verlost van meneerke F. Dat zou nogal een vrijheid betekene


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


