Start to… in 2014

De kerstvakantie is afgelopen en we zijn weer aan het werk. Tijd om ook de blog weer op gang te trekken.

Eerst en vooral wil ik iedereen een fantastisch 2014 toewensen.
Hier werd het nieuwe jaar goed ingezet, met veel eten, veel bezoekjes en misschien – ik geef het toe – iets te veel drank.

En zo komen we naadloos aan bij de goede voornemens

1. Die eerste is meteen om de laatste uren van 2014 nog niet zat te zijn zodat ik wel degelijk de dag erna nog weet wat er exact allemaal gebeurd is.

2. Op nummer twee:  hou u vast: ’t is een duur voornemen. Eindelijk een huis naar ons goesting vinden dat ook nog eens binnen ons budget ligt. En het daarna effectief te kopen natuurlijk!

3. Mijn derde voornemen is 10 km aan één stuk kunnen lopen. En daarvoor doen we beroep op Start to Run. Ik ben vorige maandag begonnen aan de 1ste week van 7. Ondertussen zijn er 3 lessen achter de rug. Vanavond staat les 4 gepland waarbij ik 4 x 5 minuten aan een stuk ga lopen. Na 7 weken zal ik dan 5 km in een keer kunnen uitlopen. Da’s doel 1.

Voorlopig gaat het heel goed. Maar ik moet toegeven dat ik best al een basisconditie heb – daarom koos ik voor het programma van 7 weken en niet dat van 10 weken. Komt daar nog bij – ik ben niet zeker of het de prestatie beïnvloedt – dat ik de lessen op de loopband afwerk. Niet buiten. Hey, ik heb een fitnessabonnement van 50 euro/maand. Als ik al loop, dan doe ik dat daar 😉

Mijn voornemen van deze week is jullie blogs bijlezen. Man, wat sta ik achter!

 

3 Responses to “Start to… in 2014”


  1. 1 Thomas Pannenkoek januari 7, 2014 om 8:36 pm

    Eerste voornemen zal wel lukken, zeker? En die andere twee, daar duim ik voor 🙂 !

  2. 2 misssexandthecity januari 7, 2014 om 9:41 pm

    Dat lopen op de loopband, ik doe dat ook want dna kan ik tv kijken 🙂 🙂

  3. 3 LJ januari 24, 2014 om 8:47 am

    Ik denk dat lopen inderdaad makkelijker is op een loopband: je hebt geen last van stoepranden, oneffen wegen, verkeerslichten, of bergop. Maar het feit dat je dat op 7 weken kan – ik heb er 3 maanden over gedaan en heb de 5km nog niet gehaald 🙂 Binnenkort nieuwe poging!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


