In de cinema…

Dus, dus, dus… ik ben al helemaal into mijn smartphone. Vooral voor de apps.

Donderdag ging ik samen met 2 vriendinnetjes naar de ladies@themovies-avond in de cinema. Even een selfie van ons drieën nemen en op Instagram plaatsen.
In de zaal won ik ook nog een prijs waarvan ik natuurlijk ook een foto nam om op Instagram te plaatsen en op Facebook te delen. En oh ja, nu we toch op Facebook zitten nog even vermelden dat ik in Utopolis Mechelen naar de film The Book Thief aan het kijken ben… samen met M. en K.

Ja, ja, de BOIC zou geen moeite hebben om mijn whereabouts te kennen. Weten jullie meteen ook wat ik donderdagavond gedaan heb.

Het was trouwens een goede film. Ik zou er niet meteen 8 euro aan spenderen, maar huur hem binnenkort eens bij je thuis. Hou wel zakdoeken klaar.
Vanavond is het weer cinemanight. Twee dagen op rij, ja. Ik neem het ervan. Deze keer staat The Wolf Of Wall Street op het programma.

Ik ben wel van plan om in de toekomst iets minder aanwezig (spammerig) te zijn op sociale netwerken. Maar for now… het is nieuw! Nieuw moet optimaal getest worden!

Ondertussen heb ik ook al onnozele apps gedownload: die met quotes van De Smos van Safety First, een kat die alles nazegt, eentje waarbij je het geluid van een zweepslag te horen krijgt als je er een sla-beweging mee doet, een flashlight,…

7 Responses to “In de cinema…”


  1. 1 chrissebie januari 17, 2014 om 9:47 am

    Veel succes, met je apps! Lijkt me allemaal heel leuk, maar ik vrees dat ik het niet meer aangeleerd zou krijgen. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

  2. 2 Alice januari 17, 2014 om 11:34 am

    Oooh the book thief vond ik een prachtig boek. Meestal ben ik teleurgesteld in verfilmingen dus zal me maar weerhouden hiervan.

  3. 3 Thomas Pannenkoek januari 17, 2014 om 4:50 pm

    De app’s (of het gebruik erval) zullen wel slijten als het nieuwtje eraf is…

  4. 4 Sunnyman januari 17, 2014 om 6:25 pm

    De smartphone, inderdaad een mooie uitvinding en wat zouden we inmiddels moeten zonder. Heb er sinds kort ook eentje via mijn werkgever, zodat ik overal bereikbaar ben, maar naast de belmogelijkheden zijn er plenty andere heel makkelijke en mooie apps te verkrijgen, waarvan ik er inmiddels ook een paar in gebruik heb, waaronder instagram.

    De mooiste mogelijkheid van de smartphone vind ik zelf toch de aan en uit knop, want het is heerlijk rustig als ie uit staat!

  5. 5 marliese9 januari 18, 2014 om 11:29 pm

    Hier ook The Wolf of Wall Street vandaag en vond hem serieus de moeite :-).

  6. 6 misssexandthecity januari 19, 2014 om 3:09 pm

    Dat is mijn grootste vrees wanneer ik aan de smartphone ga,….er zo in opgaan dat ik alles mis,…

  7. 7 brubeck januari 21, 2014 om 2:26 pm

    Ik heb sinds kort een aaifoon van het werk, weliswaar in de basisuitvoering (lees beperkte opslagmogelijkheid) dus ben zuinig in het toevoegen van apps. Vooral spotify en de start2run app zijn momenteel de favorieten.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


