Skifahren

Ondanks dat er nog een pakje onder lag, heb ik gisteren de kerstboom weer voor 11 maanden opgeborgen. De kerstperiode is nu officieel over.
De kast die tot gisterenavond nog vol stond met kerstkaartjes toont weer leeg aan… Wat goed is, want straks is het kuisavond. Lege kasten zijn makkelijker af te stoffen dan een kast vol kaartjes.

We hebben wel iets nieuw om naar uit te kijken. De skivakantie… die komt alsmaar dichterbij. 7 maart is het zover.
Nu mijn verlof is goedgekeurd en het hele bedrag is overgeschreven, mag ik best beginnen aftellen.  Nog 45 dagen!

Zondag zijn we nog een keertje gaan “oefenen” in Snowword in Landgraaf. ’t Ging wel. Al vind ik sleepliften vermoeiend! Lang leven stoeltjesliften.

Wie er toevallig ook was, zal mij onbewust wel gezien hebben. Ik was het meisje met de knalroze skibroek, de paarse skijas regenjas en de roze muts. Het woord “paasei” zal je wel door het hoofd geschoten zijn. Ik was namelijk mijn (zwarte) skijas thuis vergeten. Ik kreeg van Bram z’n mama een fleece en een regenjas te leen. Werkte perfect.

En ik werd regelrecht terug gezogen naar mijn lagere school jaren. Ik zat in de turnkring alwaar ik rondliep met een turnbroek in datzelfde paars met… een knalroze maillot erover.

Vandaag leerde ik ook dat bepaalde skigebieden apps voorzien die je vertellen waar, hoelang, hoeveel km en tegen welke snelheid je hebt geskied.
Tof, tof! Ik hoop stiekem dat ze dat in Hinterglemm ook hebben 😀

 

 

12 Responses to “Skifahren”


  1. 1 chrissebie januari 21, 2014 om 6:14 pm

    Dat zit er inderdaad snel aan te komen. Leuk om naar zo’n reisje te kunnen uitkijken.

  2. 2 brubeck januari 21, 2014 om 6:29 pm

    Met zo’n kleurencombinatie kan een selfie eigenlijk niet ontbreken in deze blog. 🙂

  3. 4 bloginfinitylifestyle januari 21, 2014 om 7:24 pm

    Oe leuk! Aftellen geblazen! Ja er zijn echt leuke en handige apps!! With love ♥ S.

  4. 5 misssexandthecity januari 21, 2014 om 8:05 pm

    Roze is de kleur van 2014, dus je kan je volledig laten gaan,…en ik ben stikjaloers, heb hier de skivakanties nog eens op talfel gegooid maar ik krijg gene man mee 🙂

  5. 8 Sunnyman januari 21, 2014 om 8:24 pm

    Heerlijk toch om de dagen af te tellen op weg naar zo’n tof reisje.

  6. 9 Thomas Pannenkoek januari 22, 2014 om 6:07 am

    Het knalkleur viel inderdaad op. Toen we je zagen, dachten we dat je reclame maakte voor snoep…

  7. 10 Zo simpel is dan geluk januari 22, 2014 om 1:15 pm

    Paars en roze, ik vind het fijne kleurtjes. Veel plezier met de voorpret!

  8. 11 Di Vanheuckelom januari 22, 2014 om 3:15 pm

    Ik zie hier paars van jaloezie! Dit jaar geen skireis tsss… volgend jaar daarentegen zoeven we er gegarandeerd weer op los. 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


