Nanoblur = besteld

Een jaloerse “oooh” was het eerste dat door mijn hoofd raasde toen ik de blog over Nanoblur las op Chit Chat. Toen ik er ooit op een andere blog over las én de voor en  na foto’s zag, wist ik meteen dat ik dat ook moest hebben!

Nanoblur belooft immers een photoshopeffectje toe te passen op je huid… maar dan in’t echt. Niet in photoshop. Bij Chit Chat staat er: “Nanoblur is een skin perfecting finisher die fijne lijntjes, rimpels, kraaienpootjes en vergrote poriën in enkele seconden zou wegtoveren.”
Blijkbaar werkt het ook echt.

Ideaal voor mijn “denkrimpel-waarvan-mensen-denken-dat-het-een-litteken-is-en-waardoor-andere-mensen-denken-dat-ik-altijd-boos-kijk-en-die-bovendien-alsmaar-dieper-wordt” een beetje te… euhm… egaliseren, me dunkt!

Helaas voor mij, las ik  – al eventjes geleden, op die andere blog – ook dat Nanoblur niet in België verkrijgbaar is. En that the company that sells it, niet naar België verschipt. Bummer.

Bij Chit Chat stond de link van Boots.com erbij. Niet dat ik er veel hoop in had, maar ik ben toch even gaan kijken of ik het goedje toch niet kan bestellen. And guess what? Ze verzenden naar België! Weliswaar met een meerkost van 9,99 pond, maar desalniettemin heb ik de VISA-kaart bovengehaald (haja, want ik heb geen Paypalrekening).

Voor de nieuwsgierigen: Nanoblur + verzendkosten = ongeveer 36 euroIt better works!

Nu is het wachten tot eind januari, wanneer dat spul in mijn brievenbus zal vallen. En dan beloof ik voor en na foto’s van DE rimpel 😉

7 Responses to “Nanoblur = besteld”


  1. 1 Thomas Pannenkoek januari 23, 2014 om 6:05 pm

    Wat ben je streng voor je eigen uiterlijk!
    Ik ben benieuwd de foto’s te zien (voor, na en tijdens 🙂 )

  2. 2 Flavie januari 23, 2014 om 6:15 pm

    Ik ben benieuwd of het effectief werkt 🙂
    Een leuke blog trouwens!

  3. 3 Sunnyman januari 23, 2014 om 6:39 pm

    Uiteraard is mijn interesse ook gewekt, ben ook benieuwd naar de foto’s uiteraard zonder photoshop-trucs 😉

    Deel de inhoud van dit blogje uiteraard niet met beide dames in het gezin, want vind die 36 euro toch best pittig

  4. 4 DjeauOui januari 23, 2014 om 7:39 pm

    Ik zie toch ook graag een foto’tje voor ik een kratje of 7 bestel. 😛

  5. 5 chrissebie januari 24, 2014 om 6:13 am

    Wow, ik hoop voor jou dat het een supermiddel is. Als je daar mee je complex over de rimpel kan wegwerken; Veel succes, dat zou moeten voor die prijs.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


