Al 3 jaar, who knew?

Gisteren, 22 juli 2013, waren Bram en ik 3 jaar samen!
3 jaar, bijgot! Wie had dat kunnen denken?

  • Ik die nog nooit een serieuze relatie had gehad – excuseer aan diegene die net niet de kwaliteiten van Bram hadden en die het nooit langer dan 2 maand hebben uitgehouden. Niet serieus te noemen -,
  • ik die nog nooit een jongen mee naar huis had genomen,
  • ik die het koud zweet kreeg toen Bram op die eerste date met ons tweetjes vroeg hoeveel kinderen ik wil,
  • ik die overtuigd moest worden om na een feestje ook eens als eerste te smssen dat ik het heel leuk vond,
  • ik die een maand moest wachten op die tweede kusbij de eerste waren we allebei nogal dronken – en dus al bij voorbaat dacht dat het toch niet de ware was,
  • ik die helemaal in paniek sloeg toen de papa vroeger thuiskwam dan ik dacht – meet the parents, nu al? –,
  • ik die van vanalles en nog wat achterdochtig en jaloers word.

Ja, die ik, is vandaag 3 jaar en 1 dag gelukkig – meestal toch 😉 –  samen met haren Bram.

Feestje? Niet echt.
Het is een doordeweekse maandag geworden met na het werk een snelle doktersafspraak, een zwemuurtje, rijst met kalkoen in Provençaalse saus (meaning: geen feestmaal), een afwas en een paar afleveringen van Friends. En een hete nacht natuurlijk 😉

1 Antwoord to “Al 3 jaar, who knew?”


  1. 1 misssexandthecity juli 23, 2013 om 8:58 am

    Wie had dat ooit gedacht,……:-) :-), maar ik herken het wel, Big en ik zijn al bijna 6jaar supergelukkig en eerlijk, ik geloofde niet meer in liefde,……


Plaats een reactie