Pijntjesdag

Ja, het is pijntjesdag, pijntjesdag… A la K3.

Ik heb twee pijntes opgedaan vandaag. Niet erg, hoor. Waarschijnlijk niet eens het vermelden waard… maar toch wil ik het aan jullie kwijt. Er is vandaag immers niets anders gebeurd.

Ik had koffiekoeken gekocht om deze middag op te eten. Koffiekoek! Jummy! Ik was iets te enthousiast om te happen, en heb op mijn kaak gebeten. Ik bijt wel vaker op mijn kaak, maar deze keer was het wel hard. Nu, zoveel uur later, doet het nog steeds pijn. Beter geen chipskes meer eten deze avond. Kwestie van het pikken tegen te gaan.

Het tweede pijntje liep ik op tijdens het bekijken van Melissa haar trouwfoto’s. Mij gesneden aan het papier. Ik vraag mij af of het stiekem een boodschap van hogere betekenis is. “Evy, nooit trouwen, meisje!”

3 Reacties to “Pijntjesdag”


  1. 1 Yannick november 5, 2008 om 1:20 am

    Ik zal de lyrics eens voorstellen aan de K3’tjes of de WIR3’tjes 😉

    En in uw eigen kaak buiten kan inderdaad fameus pijnlijk zijn, ik ken het gevoel.

  2. 2 Jan november 5, 2008 om 9:14 pm

    Ik bijt altijd op mijn kaak/wang als ik pizza eet. Echt altijd.
    En ik mij gisteren serieus verbrand aan een plastic potje rijst.
    Vandaag (nog) niks, maar ik kan nog wel uitschuiven in bad 🙂

  3. 3 Swift november 6, 2008 om 1:48 pm

    Mijn tong doet nogal pijn. Elke keer opnieuw als ik in’t Kruitvat geweest ben. Dat schepsnoep hé, het is dodelijk … lekker 🙂


Plaats een reactie