Van Thielen presenteert ‘De Italiaanse droom’

Hebt u ook bekende mensen waar u niets van kan hebben? Ik heb er zo wel een paar. Ze doen op zich niets mis, maar ik heb het er gewoon niet zo mee. Het is een gevoel. Alles wat ze zeggen kan ik easily weerleggen. Eén van die bv’s is voor mij Francesca Van Thielen.

Nu wil het toeval dat Francesca binnenkort De Italiaanse droom op VTM gaat presenteren. Een Italiaanse droom, mijn beste lezertjes, is wat ik héb. Ik heb ‘m niet in de context zoals die op het scherm te zien zal zijn. In het kort: ik wil gewoon dolgraag in Italië gaan wonen. Ooit.

Op VTM gaat het als volgt: zes koppels bouwen een huis om tot een bed & breakfast, het winnende koppel mag in het huis blijven wonen en de B&B runnen. Leuk is dat het winnende koppel wordt gekozen door de Italiaanse dorpgenoten. Wat eigenlijk wil zeggen dat men ook het leven en de mensen in Italië in beeld gaat brengen. Ik zal dus zeker en vast kijken, maar ik weet nu al dat ik me ook zal ergeren… aan Francesca.

2 Reacties to “Van Thielen presenteert ‘De Italiaanse droom’”


  1. 1 Pieter november 17, 2008 om 10:07 am

    Ik vind dat een eigenlijke precies een toffe madam én een lekker stuk:-)

  2. 2 Stijndc november 18, 2008 om 8:52 pm

    Heb het ook niet zo voor Van Thielen. Geen idee waarom. 🙂


Plaats een reactie