Guess on Ebay

Ik heb voor de eerste keer in mijn leven een bod gedaan op Ebay. Op iets wat aangeboden werd op Ebay, that is. Niet op de community site zelf. Ik heb al van verschillende mensen succesvolle verhalen gehoord over de werking van de site, maar ben ook al een paar mensen tegen gekomen die in het zak werden gezet. Spannend dus.

Ik ben benieuwd. Zal ik het halen (ik ben al één keer overboden)? Zal het dan veilig tot bij mij geraken? Zal het er uit zien zoals op de foto? Zal de betaling goed lukken?

Wat ik geboden heb? Een paar Guess oorbellen.

Ik ben nogal ‘fan’ van Guess, ziet u. En ik had supermooie oorbellen van  het merk, maar ben er – door nogal hevig, half tipsy over straat te huppelen, één van kwijt geraakt. Die oorbellen kostten 40 euro. Het plan was om van de oorbel die ik nog heb een hangertje te maken om aan een ketting te hangen, en nieuwe Guess oorbellen te kopen (het zijn solden, you know).

Maar opeens kwam het idee ‘Ebay’ in me op. Na het intikken van de magische woorden ‘Guess’ ging er een wereld voor mij open. Ik had graag op tientallen dingen geboden, maar heb mij kunnen inhouden en heb het bij een paartje mooie oorbellen gehouden. 4 euro stonden ze, + 3 euro verzendingskosten. Dat was 7 euro (was, ik ben overboden, nu zit ik op 8 euro) voor een paar Guess oorbellen!

God, ik hoop dat ik ze heb. Dat zou zo maar eventjes meer dan 30 euro besparing zijn. En zelfs al is er iets mis met ze, of komen ze helemaal niet tot bij mij… Dan was dit toch het proberen waard, me dunkt.

0 Reacties to “Guess on Ebay”



  1. Geef een reactie

Plaats een reactie